Gå til innhold

Får ikke installert GTA IV på PC!

Anbefalte innlegg

Hei, jeg får ikke installerte mitt GTA IV spill på pc. Jeg fikk det i dag, og skulle prøve det, men jeg har nå installert Sosial Club -greiene, også står det i manualen at jeg skal installere Windows game - LIVE, eller noe slikt. Men hvor skal jeg installere dette? Har lest at flere har problemer med dette..

Dette står når jeg skal prøve å klikke på "PLAY":

Appilication Failed to Launch.

The applicatiion you are attempting to launch no longer exists. Please reinstall the application, og contakt support at: http://www.rockstargames.com/support

Kan noen være så vennlige å hjelpe meg, er litt synd hvis jeg ikke får dette til å fungere..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må ha Games for Windows Live for å spille GTA 4.

Virker som de har oppdatert tjenesten en del siden GTA 4 ble sluppet, så kan hende du må laste ned klienten manuelt fra nettsidene deres.

Hvis du allerede har live eller hotmail kan du bruke samme epost du bruker der :)

Alltid mas med ekstra klienter... nesten så det suger moroa ut av spillet til tider :no:

Lenke til kommentar

Da starter du GTA på vanlig vis.Du kan først velge å logge inn i Rockstar Social club (ikke nødvendig for single player). Du vil få beskjed ved hovedmenyen om at du er loget inn som "dittbrukernavn" via en "drop down", og så er det forhåpentligvis bare å starte new game og kose seg med Nico Belic & Co :thumbup:

edit: leif

Endret av Lambern
Lenke til kommentar

Men det er jo ikke så rart at den ikke finner spillet, jeg har det jo ikke.. Vet ikke hvordan jeg skal installere det. Det fulgte med to CDer fra cdon.com med GTA, har nå installert CD1 med da det Sosial Club-greiene. Er da spillet på den andre CDen? :S

Lenke til kommentar

Jeg har nå fått spillet til å FUNGERE!

Men mitt problem nå er at det er så utrolig kjipt å spille når alt går så tregt, alt henger seg opp og hakker.. Noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre? Avinstallere programmer? :S

Lenke til kommentar

Jeg har nå fått spillet til å FUNGERE!

Men mitt problem nå er at det er så utrolig kjipt å spille når alt går så tregt, alt henger seg opp og hakker.. Noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre? Avinstallere programmer? :S

Du kan avslutte programmer som ikke er i bruk.

Antar at pcen du kjører GTA på er bra nok for spillet?

Lenke til kommentar

Nå får jeg ikke startet GTA IV i det hele tatt, når jeg klikker på GTA IV, så kommer den Social Club-greia opp, og da logger jeg inn. Men deretter står det at jeg skal skrive inn legitimasjon, men det står forsatt "Brukernavn: / Passord:". Hva skal jeg gjøre? Dette skjedde rett etter jeg installerte Patch..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...