H4NS Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Hei, jeg får ikke installerte mitt GTA IV spill på pc. Jeg fikk det i dag, og skulle prøve det, men jeg har nå installert Sosial Club -greiene, også står det i manualen at jeg skal installere Windows game - LIVE, eller noe slikt. Men hvor skal jeg installere dette? Har lest at flere har problemer med dette.. Dette står når jeg skal prøve å klikke på "PLAY": Appilication Failed to Launch. The applicatiion you are attempting to launch no longer exists. Please reinstall the application, og contakt support at: http://www.rockstargames.com/support Kan noen være så vennlige å hjelpe meg, er litt synd hvis jeg ikke får dette til å fungere.. Lenke til kommentar
Lambern Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Du må ha Games for Windows Live for å spille GTA 4. Virker som de har oppdatert tjenesten en del siden GTA 4 ble sluppet, så kan hende du må laste ned klienten manuelt fra nettsidene deres. Hvis du allerede har live eller hotmail kan du bruke samme epost du bruker der Alltid mas med ekstra klienter... nesten så det suger moroa ut av spillet til tider Lenke til kommentar
H4NS Skrevet 27. april 2011 Forfatter Del Skrevet 27. april 2011 Takk, men nå har jeg logget inn, hva skal jeg gjøre nå? Lenke til kommentar
Lambern Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 (endret) Da starter du GTA på vanlig vis.Du kan først velge å logge inn i Rockstar Social club (ikke nødvendig for single player). Du vil få beskjed ved hovedmenyen om at du er loget inn som "dittbrukernavn" via en "drop down", og så er det forhåpentligvis bare å starte new game og kose seg med Nico Belic & Co edit: leif Endret 27. april 2011 av Lambern Lenke til kommentar
H4NS Skrevet 27. april 2011 Forfatter Del Skrevet 27. april 2011 Hei, dette fungerte tydeligvis ikke, hvis du ser på bildet. http://i55.tinypic.com/b97u5z.png Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Ser ut som Social club ikke finner filene til gta. Slett alt og installer på nytt. Lenke til kommentar
Lambern Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Ser ut som du har problem med Rockstar Social Club. Kan tenkes at du slipper problemet hvis du velger å ikke logge inn der. Selv har jeg holdt meg langt unna (enda at passord å huske ) Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Ser ut som du har problem med Rockstar Social Club. Kan tenkes at du slipper problemet hvis du velger å ikke logge inn der. Selv har jeg holdt meg langt unna (enda at passord å huske ) Får du lagret spillet da? Lenke til kommentar
Lambern Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 (endret) jepp. Tror social club bare er nødvendig for multiplayer-kjøret. Har ikke testa det enda (multiplayer altså, klokka 100+ timer i SP) Endret 27. april 2011 av Lambern Lenke til kommentar
H4NS Skrevet 27. april 2011 Forfatter Del Skrevet 27. april 2011 Men det er jo ikke så rart at den ikke finner spillet, jeg har det jo ikke.. Vet ikke hvordan jeg skal installere det. Det fulgte med to CDer fra cdon.com med GTA, har nå installert CD1 med da det Sosial Club-greiene. Er da spillet på den andre CDen? :S Lenke til kommentar
H4NS Skrevet 27. april 2011 Forfatter Del Skrevet 27. april 2011 Jeg har nå fått spillet til å FUNGERE! Men mitt problem nå er at det er så utrolig kjipt å spille når alt går så tregt, alt henger seg opp og hakker.. Noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre? Avinstallere programmer? :S Lenke til kommentar
Lambern Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Du får nesten bare prøve og se. Vil anta at hvis du har kjøpt spillet, så budre det ligge på én av CDene iallefall... Lenke til kommentar
H4NS Skrevet 27. april 2011 Forfatter Del Skrevet 27. april 2011 Har fått det til å fungere, les posten over deg. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Jeg har nå fått spillet til å FUNGERE! Men mitt problem nå er at det er så utrolig kjipt å spille når alt går så tregt, alt henger seg opp og hakker.. Noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre? Avinstallere programmer? :S Du kan avslutte programmer som ikke er i bruk. Antar at pcen du kjører GTA på er bra nok for spillet? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Bruk serialkoden i Steam, last ned, spill. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 For å minske hakking, last ned og installer patch 1.04 (finner man enkelt via google). Det finnes nyere patcher, men det sies at 1.04 er den som gir best resultater. Lenke til kommentar
H4NS Skrevet 28. april 2011 Forfatter Del Skrevet 28. april 2011 (endret) Skal prøve det med Patch, datamaskinen jeg bruker finner du her: http://www.expert.no/product/product.aspx?identifier=152229 Edit: Kan noen av dere finne en download link til Patch? Jeg finner ikke noen downloadlink.. Endret 28. april 2011 av H4NS Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Værsågod. Skulle du få lyst på den nyeste versjonen, som folk sier er litt dårligere enn 1.04, så finner du den her. Lenke til kommentar
H4NS Skrevet 28. april 2011 Forfatter Del Skrevet 28. april 2011 Nå får jeg ikke startet GTA IV i det hele tatt, når jeg klikker på GTA IV, så kommer den Social Club-greia opp, og da logger jeg inn. Men deretter står det at jeg skal skrive inn legitimasjon, men det står forsatt "Brukernavn: / Passord:". Hva skal jeg gjøre? Dette skjedde rett etter jeg installerte Patch.. Lenke til kommentar
Lambern Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Bare dropp å logge inn i social club. velg å spille offline (eller noe i den duren). Hvis du vil logge inn i social club, må du opprette en bruker der også først... mye styr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå