danibjor Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 Har slitt litt med å få GeForce Kortet mitt til å kjøre i Win XP. Etter mye prøving med forskjellige drivere, tenkte jeg at en bios oppgradering kunne gjøre susen. Her er hva jeg gjorde: Starta PC'en min med bootdisk, flasha biosen, fikk melding om at alt var OK. Starta på nytt, INGEN TING SKJEDDE! Har prøvd med ett nytt HK, tenkte kansje biosen var ødelagt, men nytt HK ga ingen endringer i PC'ens tilstand. HVA ER GALT? Lenke til kommentar
Kalle Klovn Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Ikke tukle med Bios!Den som skal oppdatere Bios må ha satt sin fot i en pc før!Amatører kan heller spørre om råd før de setter i gang. MVH Bios-Inspektørene Lenke til kommentar
danibjor Skrevet 5. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2002 Quote: On 2002-02-05 02:36, Kalle Klovn skrev:Ikke tukle med Bios!Den som skal oppdatere Bios må ha satt sin fot i en pc før!Amatører kan heller spørre om råd før de setter i gang.MVH Bios-Inspektørene Heh... Vell, har mekka inni PC'en siden jeg fikk XT'en min for ca. 10 år siden. Har aldri hatt nokk penger til å kjøpe fancy Ferdi pakke, så jeg har måttet bygge alt selv. Lenke til kommentar
Kalle Klovn Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Håper bare at min maskin vil virke etter at jeg har satt inn harddisken!Kjøp Asus A7A266 hovedkort!Da kan du bruke sdram+ddr.XP 1700+ er den cpuen som gir deg mest for pengene foreløpig.Brieftec kabinett i blått er også kult! Lenke til kommentar
STURM Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 skjer det INGEN ting når du starter den?? da er det vel cpu som har tatt kvelden. kanskje prøve hd'en din i en annen maskin også. var det geeforce du prøvde å oppdatere biosen på?? _________________ celeron 800@1000 abit be6-II 512mb ram gf2 wd 30gb LG 8*4*32 [ Denne Melding var redigert av: STURM på 2002-02-05 03:20 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå