Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Ubehag under kjeven, h. side


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Av og til opplever jeg ubehag rett under kjevebeinet på høyre side, mistenker det kan ha noe med en lymfeknute å gjøre. Har ingen anelse om hvorfor dette skjer og har i skrivende stund heller ikke opplevd at det har skjedd på et spesielt tidspunkt (f. eks etter måltid). Jeg har ingen kjente allergier, spiser sunt og er fysisk aktiv. Oppleves vel 1 gang i måneden eller sjeldnere. For øyeblikket går dette i kategorien med ting jeg absolutt ikke har svar på, sammen med hvorfor vi hikker. Mener dette ikke er verdt et legebesøk, ettersom "smertene", hvis man skal kalle dem det, ikke oppleves verre enn at noen legger trykk med en finger på stedet. Det gjør ikke direkte "vondt", men jeg merker at "fingeren" er der. Jeg blir heller ikke hoven. Er rett og slett bare nysgjerrig på hva dette kan være.

 

Takker for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Funky greier, får pupillen i høyre øye til å være større enn den i venstre øye fordi musklene er anspente på høyresida av trynet mitt ^_^

Eneste som hjelper mot smertene etter min erfaring er valium, opiater etc gjør ingenting. Så om det skulle bli værre bør du be om valium :)

 

Edit: du bør unngå å tygge tyggis og spenne kjeven unødvendig da det forverrer opplegget.

Endret av reversfaen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...