zumo12 Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Så dette blir min første tråd så hvis det er feil plass kan noen da flytte den? Men uansett jeg har tenkt meg å kjøpe en alienware m14x fra usa også lurte jeg på hva er forskjellen på Singel drive 750GB 7200RPM SATA 3Gb/s og Solid state drive(ssd) 256GB Solid State Drive SATA 3Gb/s Ser at ssd er dyrere men har bare 256GB, mens den andre har hele 750GB. Er 256GB lite eller hva? Takker for alle svar Lenke til kommentar
007CD Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Les litt i SSD tråden her på forumet. SSDer er racere til OS, men ikke helt der hvor man ønsker for lagring. Da både på kapasitet men sist men ikke minst... PRIS. Det finnes SSDer på terrabyten og over det, men prisen skremmer 99% av forbrukerne bort fra disse. Men som sagt, utenom fart og vil du vite mer om SSD vs Harddisk, så er SSD tråden og posten på første siden hvor du vil begynne. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Du bør nok ikke kjøpe bare en SSD, 256 GB blir for lite. Enten kjøper du begge deler, eller så velger du en vanlig disk. PS: flyttet tråden til 'Lagringsmedier'. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå