Blåbær Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 En kommentar om hvorfor det er så mye forus på utlendingene. http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article201595.ece Lenke til kommentar
793 Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 - Jeg skal se finalen i Barcelona-drakt Mohammed Fellah har vært Barca-fan hele livet. BARCA-FAN: Vålerengas Mohammed Fellah har Barcelona som favorittlag. Kilde: http://www.dagbladet.no/2011/05/28/sport/champions_league/valerenga/mohammed_fellah/barcelona/16691972/ Merkelig. 2 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Man Utd norske supporterklubb har 43000 medlemmer, flere enn noen andre norske lag. Syns det er merkelig. Folk liker gode lag og spillere, hvem ville trodd noe slikt. Lenke til kommentar
793 Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Man Utd norske supporterklubb har 43000 medlemmer, flere enn noen andre norske lag. Syns det er merkelig. Folk liker gode lag og spillere, hvem ville trodd noe slikt.Uansett, jævlig merkelig at de av absolutt alle Barcelona-fans som finnes i Tippeligaen (som jeg vil tro er ganske mange), velger de ut en som ikke er norsk, ei heller noen fremragende fotball spiller (han har aldri spilt på landslaget, for eksempel). At saken atpåtil blir fremlagt som "førsteside stoff" (artikkelen sto relativt høyt oppe på hovedsiden til Dagbladet.no), gjør det hele bare enda mer latterlig. 1 Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) glem det.. Endret 1. juni 2011 av Babyloner Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 27. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2011 Øverst i Dagbladet akkurat nå. Våkn opp. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Burde du ikke være glad for at han blir solgt ut? Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 27. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2011 Skjerp deg. Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 For meg virker det som at du er rasistisk, og at ikke godtar at det er mørke folk i hovedoppslagene i aviser. Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 27. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2011 For den profane så vil det selvsagt virke slik, men det jeg vil belyse er at norsk presse fokuserer overdrevet mye på utlendinger og at de har visse føringer som gjør dette. Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 27. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2011 Ditto Burde ikke du være lei deg for at han blir solgt? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Hvis vi er profane? Er du da hellig? Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 27. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2011 Dere er uinvidd. Lyst til å svare på spørsmålet mitt? Blir du lei deg for at han forlater Norge? Ser du hvilket dumt spørsmål det er? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Jeg bryr meg midt i rumpa om han er i Norge eller ikke. Selv om det sikkert hadde vært positivt for norsk fotball ettersom han åpenbart er relativt god... Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg skjønner fortsatt ikke problemet,,, Dette er en (tydeligvis) god spiller som har vært markant for lillestrøm i det siste (har ikke fulgt med på sporten noe særlig). Han selges for en grei slump penger, muligens ikke et halvt statsbudsjett men alikevel nok til at det gir klubben en bedre kapital. Dette er feil å melde fordi han er mørkhudet / utlending / "feil"? Skulle det heller ha vært et bilde av manageren til lillestrøm der det står "40mill i kassa! - solgt spiller av utenlands opprinnelse"? Bildet er såvidt jeg kan se relevant til nyheten som jeg absolutt vil si har nyhetsverdi da det handler om et tippeligalag og deres spillere. I følge kommentarfeltet var spilleren tydeligvis relativt attraktiv for andre klubber, så om flere klubber har sloss om han: hvorfor er ikke det en nyhet som er verdig for toppsiden? 2 Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Skulle det heller ha vært et bilde av manageren til lillestrøm der det står "40mill i kassa! - solgt spiller av utenlands opprinnelse"? Fikset. Kan ikke informere om at spilleren er utenlandsk, det er jo rasistisk mot oss nordmenn og fremmer innvandring og folkemord på vår rase. /sarkasme. 2 Lenke til kommentar
793 Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 (endret) Bruden etterlyser Mame Diouf tre dager før bryllupet - Jeg tror det er noe lureri på gang, sier Maria (20). http://www.dagbladet.no/2011/06/29/sport/fotball/mame_biram_diouf/bryllup/17113971/ Endret 29. juni 2011 av 793 1 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Noe nytt med kjendisnyheter? Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 29. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2011 (endret) Bruden etterlyser Mame Diouf tre dager før bryllupet - Jeg tror det er noe lureri på gang, sier Maria (20). http://www.dagbladet.no/2011/06/29/sport/fotball/mame_biram_diouf/bryllup/17113971/ Sier seg selv at dette er noe de kom til å pushe. Media simpelthen elsker rasemiksing. Minnes jeg så en Top Gear episode en tid tilbake hvor de skulle være privatsjåfører for et par som skulle gifte seg.. viste seg at brudgommen var neger. Senere kom det til min kunnskap at Top Gear har en jødisk regissør. Forklarer også denne Burkafadesen de iscenesatte. Endret 29. juni 2011 av Gutten fra eventyret 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå