Gutten fra eventyret Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 (endret) Andre enn meg som har merket klare og tydelige tendenser til at de viser mest mulig utenlandske fotballspillere? For meg så er dette åpenbar rasisme mot nordmenn som følger en overordnet agenda. Slenger med Maria Amelie siden det i grunn er en del av den samme agendaen. 3 av Norges fire beste fotballspillere hvorav 2 er utlendinger. Carew er media spesielt glad i. Stop rasismen mot etniske nordmenn! legg ned jøde og frimurerstyrte presseorganer! http://www.nj.no/Sjekkliste+for+journalistisk+arbeid+i+det+flerkulturelle+Norge.b7C_wlnIY4.ips Endret 27. april 2011 av Gutten fra eventyret 5 Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 27. april 2011 Forfatter Del Skrevet 27. april 2011 Tok meg like så godt en tur til Aftenposten siden man stort sett uansett finner artikkler om "flerkulturelle" fotballspillere i en av de største norske avisene til enhver tid, gjerne flere om gangen. 3 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Carew og Moa er norske. Men til opplysning så består eliteserien av rundt 25% utenlandske, men de scorer mer enn halvparten av alle målene. Så konklusjonen er vel heller at mediene fokuserer på de beste spillerne. 8 Lenke til kommentar
eveant Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Å kalle Bakenga utenlandsk er vel å ta i? Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 27. april 2011 Forfatter Del Skrevet 27. april 2011 De er "norske", men ikke nordmenn. Kilder på påstandene dine? 3 Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 27. april 2011 Forfatter Del Skrevet 27. april 2011 Et annet problem med all denne "anti-rasismen" i fotballen og konsekvensene av dens galskap er at det ikke blir utviklet norske fotballspillere siden utlendinger fyller store deler av stallen. Hvor artig er det egentlig å se på en haug afrikanere representere en norsk by? 4 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 De er "norske", men ikke nordmenn. Kilder på påstandene dine? De er nordmenn uansett hva du måtte mene. http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=10084774 Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 27. april 2011 Forfatter Del Skrevet 27. april 2011 Jeg kan gå med på at de er "norske", men nordmenn er de ikke uansett hva du måtte mene. Artikkelen nevner ikke noe om hvor mange av de som f.eks spiller spiss kontra norske etc. Slikt kan jo selvsagt ha mye å si for en slik statistikk. Menmen, det er jo klart at dette blir tilfellet når man aktivt går inn for å promotere flerkulturelle i størst mulig grad på bekostning av de innfødte etniske nordmenn. 3 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 De fleste større ligaer rundt om i verden har en viss andel av "utlendinger", for meg er det ett kvalitetstegn at utenlandske spillere vil spille i Norge og være med på å gjøre de norske lagene bedre. Norske lag gjør ikke det akkurat bra i Europa. Men er du også mot at norske spillere skal spille i utlandet? Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 27. april 2011 Forfatter Del Skrevet 27. april 2011 Jeg er i mot at Afrikanske lag skal fylles opp av europeere for å fremme ikke-relaterte agendaer som "anti-rasisme" og lignende poo poo. Hehe. "er du også mot at norske spillere skal spille i utlandet?" <-- komisk. Skal ikke landslaget kunne reise utenlands mener du? hahaha. 3 Lenke til kommentar
eveant Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 De er "norske", men ikke nordmenn. Kilder på påstandene dine? http://no.wikipedia.org/wiki/Mushaga_Bakenga Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 27. april 2011 Forfatter Del Skrevet 27. april 2011 De er "norske", men ikke nordmenn. Kilder på påstandene dine? http://no.wikipedia.org/wiki/Mushaga_Bakenga Det var ment som svar til blåbær. Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 27. april 2011 Forfatter Del Skrevet 27. april 2011 (endret) Utenlandske klubblag. Så lenge pressen i det landet de ender opp ikke glorifiserer dem kun pga deres hudfarge, så lenge det ikke får merkbare konsekvenser for spillerutviklingen i deres respektive land/miljø, så lenge de greier å holde det innenfor rammer som gjør at lokalbefolkningen ikke føler seg fremmedgjort etc. Menmen, det er vel heller ikke slik at Afrikanske fotballklubber har storkapitalen bak seg og kan kjøpe europeere i hytt og pine. la oss nå heller fokusere på det faktum at norsk presse elsker utlendinger i fotballen i en meget overdrevet grad. Endret 27. april 2011 av Gutten fra eventyret 3 Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 27. april 2011 Forfatter Del Skrevet 27. april 2011 ..og at dette fokuset følger en overordnet anti-nasjonaliserings agenda. 3 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Norsk presse glorifiserer flinke spillere, og de elsker statistikk. Og statistikken viser at de to spillerne som har scoret flest mål er ifra Nigeria, så selvfølgelig vil man skrive om det. Så kan du sikkert forbanne deg over det, men ingen norske spillere er idag nærheten av Anthony Ujah med sine 7 mål på 5 kamper. http://vglive.no/#eliteguiden=s-topscorer-sid-574 Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 27. april 2011 Forfatter Del Skrevet 27. april 2011 Norsk presse glorifiserer flinke ikke-nordiske spillere, og de elsker forfalsket statistikk. Fixet denne for deg. 1 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 For all del, kan du motbevise noe av det jeg har sagt? Første spilleren med helt nordiske aner er Sigurd Rushfeldt på 7.plass med 3 mål. Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 27. april 2011 Forfatter Del Skrevet 27. april 2011 Hva er det å motbevise? Har du noen klare beviser for at media ikke i en ufordelaktig grad fokuserer på utlendinger? 1 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Jeg har klare beviser på at mediene fokuserer på fotballspillere som scorer mål, som vist i mine tidligere innlegg. Det er ikke snakk om farge men dyktighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå