Joachim_F Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Folkene bak Birds of Prey lager luftig ekstremsportspill. Les hele saken Lenke til kommentar
freddern Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 AWESOME!!! Lurer på om de har med feilutløsning av skjerm... "Se, se, ta, trekk, se, ta, trekk...!!!" Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Oj, tøft!! Dette skal prøves! Lenke til kommentar
kfs Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 I mellomtiden kan man kose seg med web-spillet Wingsuit challenge. Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Husker jeg spilte dette spillet på min Nokia N95 8GB! Det var tider, det! :-) Det var vindforhold, sirkler man skulle treffe, og blinker man skulle lande på ^^ Lenke til kommentar
Bjarnatar Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Takk for linken kfs :-) Bjarne her frå vostopia.com som laga Wingsuit Challenge. Om de går inn på heimesida vår - vostopia.com - kan de laga ein eigen avatar og bruka den i spelet. Me jobbar òg med å få inn achievements, og håpar å ha dei inne før helga :-) Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Det tror jeg ikke har sett i et spill før. Altså et spill som hander kun om dette Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 AWESOME!!! Lurer på om de har med feilutløsning av skjerm... "Se, se, ta, trekk, se, ta, trekk...!!!" Heisann du! BASE-rigger har ikke reserveskjerm, så der er det ingen nødprosedyre. (BASE-skjermer er egentlig designet veldig likt en tradisjonell fallskjerm-reserve) Det som -som regel- er farligst i BASE, er 180-åpninger nær fjellvegg, da skjermer vrir seg under åpningen og sender deg rett i fjellveggen hvorpå skjermen kollapser. Med wingsuit så kan man fly ut fra terenget før trekk slik at man har langt større marginer på alle sider før trekk av skjerm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå