AnaXyd Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Heisann! Det har seg slik at jeg har blitt litt lei det jeg pleier å drikke. Enten så blir jeg fort mett på det, blir kvalm før jeg blir glad osv, samt at det drikkes mest for å bli litt full. Jeg føler dette blir litt feil, da det skal smake godt også! Så jeg ønsker gode forslag fra dere her inne, om noe som piffe opp litt. Det jeg pleier å drikke er vanligvis øl (Heineken, Carlsberg eller Tuborg, kommer an på lommeboka i innkjøpsmomentet) + noe attåt (Jägermeister, Captain og Cola, absolutt og blandevann) Har dere noen forslag? Lenke til kommentar
Lambern Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Gin Tonic og Gin Russian er digg. Diverse vodka som ikke er Absolutt bør også prøves. Sjekk ut den Polske Żubrówka -bisongress vodka. Får den på polet til ca 300,- Smaker eplekake-ish når du blander det med eplejuice, men god som en shot også. Verdt et forsøk Ellers har du jo mange forskjellige cocktails. Gå på en ordentlig cocktailbar og be bartenderen lage noe godt til deg, sikkert mange gode overraskelser i vente Lenke til kommentar
therealmocen Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Jägermeister + Fanta Exotic! Så jævlig godt! ;D Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Forslag til drikke? Uten alkohol anbefaler jeg vann og melk. Når det gjelder drikke med alkohol, da anbefaler jeg portvin. Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Det finne plenty av drikkevarer du kan fordype deg i, det finnes tusenvis av øl du ikke har smakt, det samme med vin. Det er morro å gå litt dypere i historien til hver ting du drikker også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå