AnaXyd Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Det har seg slik at jeg er litt mett på øl, Jägermeister, captain og cola osv, og trives liksom ikke noe med det på fest. Syntes det ikke er noe godt lengre! Så jeg lurer på om dere har noen gode forslag til hva jeg kan drikke? Seriøse svar ønskes. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Vann? Man blir vel aldri lei av det 2 Lenke til kommentar
Pilkern Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Disaronno Amaretto er noe jeg liker veldig godt. Kan blandes med cola, appelsin juice eller drikkes med bare isbiter. Kan virke litt søtt og klissete, men jeg har aldri blitt i dårlig form av det. Er 28%. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Vel nå på sommeren passer jo litt "lettere" drinker, veldig fan av mojito selv. Også kan du jo prøve diverse hvitviner og kanskje litt billig champis / Rosévin.. Lenke til kommentar
FBI21 Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Piss i en kopp og drikk det. 9 Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Vist du skal lage deg drinker, så er vel cosmopolitan passende. Eller du kan være en mæn å drikke Whiskey, Cognac - hennessy. Lenke til kommentar
BelzeBob Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 God whiskey utblandet med litt vann er greit. Om du liker smaken av Whiskey. Selv drikker jeg bare slike single malt røyke-whiskeyer. Du kan jo ta med en flaske whiskey + en flaske vann og blande. Å drikke whiskey er stil. 4 Lenke til kommentar
myrdan Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 syns sambuca er veldig godt! vært å teste ut! Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 (endret) Vinmonopolets større utvalgt av eksotiske øl..? Edit: Skriveleif Endret 28. april 2011 av ole_marius Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Høres ut som om det du trenger er å drikke Plumbo. Lenke til kommentar
mnewer Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Pisang Ambon! Den grønne bananlikøren blander du me 1 del likør og 2 deler melk ca! Anbefales på det sterkest! Eller Pisang Ambon den lilla med guaran og lime, samme blandingsforholde som den andre men med Sprite eller annen sitrus brus:) og topp dette me noen isbiter så e dagen redda Lenke til kommentar
Petter Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Juice og vodka er alltid en vinner om sommeren, gjerne med isbiter Eller hvis du ikke vil blande er jo alltid vodka og isbiter en vinner, men da ikke Jelzin eller Dworek kjøp heller en med litt mildere smak. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 southern comfort og sprite? eller kanskje sour apple, vodka og sprite? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 (endret) Det har seg slik at jeg er litt mett på øl, Jägermeister, captain og cola osv, og trives liksom ikke noe med det på fest. Syntes det ikke er noe godt lengre! Så jeg lurer på om dere har noen gode forslag til hva jeg kan drikke? Seriøse svar ønskes. Når du sier du er mett på øl, mener du da pilsner fra norske industribryggerier? Jeg kan ikke se for meg at det er mulig å bli mett på øl, da utvalget er enormt og smakene så forskjellige. Kanskje du rett og slett er lei av de kjedelige smakene og trenger en liten tur oppover i kvalitet på ølet? Ta deg en tur innom Øl-tråden på forumet, der er det mange gode tips til gode øl. Red.: Eventuelt så kan du forsøke deg på single malts. Det virker som at du har "vokst" fra ungdomsfylla og trenger noe med mer utfordring, da du sier at det ikke er noe godt lengre. Endret 29. april 2011 av NikkaYoichi 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Best beer ever! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 da drikker jeg heller vann Lenke til kommentar
TripleRainbow Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Som andre så fint har nevnt, så føler jeg at det er vanskelig å bli lei av øl generelt... Det er jo så mye forskjellig du kan velge mellom! Men vil du ikke ha øl, så vil du ikke ha øl Er da ikke noe galt med det. Noe av det mer populære er jo gin tonic, selvsagt, selv om mange ikke er særlig stor fan av smaken. Jeg liker det, men det er absolutt en smakssak. Ellers er vel gode gamle Vodka Red Bull/Battery en klassiker. Ikke helt min greie, men det funker. Utover det støttet jeg selvsagt både forslag om mojito og whiskey. Mye snadderalkohol der ute. Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Best beer ever! Vann fra springen smaker mer enn Miller. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Kjøp noe skikkelig single malt whiskey og fest med stil! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå