Ar2 Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Jeg har forsøkt og få forbindelse mellom mit PC120 kamera og min SonyEricsson P800 mobiltelefon uten å lykkes. Er det noen som har klart og koble mobil og kamera sammen, eller må man annet bluetooth utstyr for å få dette til? Lenke til kommentar
kenneth74 Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Dette virker ikke i norge i dag. Men i england virker det fint. men det hjelper nok ikke deg. Lenke til kommentar
Muffin100 Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 He he. Velkommen i klubben. Du kan jo ta en titt på mitt innlegg med svar. Får du det til, så må du gi en aldri så liten lyd. Lenke til kommentar
plinge Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 hvis det funker i england... så må det være noe med 'norske' sony kameraer.. eller mobber.. hmmm.. Lenke til kommentar
havardsa Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 EEh... Funker bare i england???? Hvorfor har jeg da kommet på internett med s55, 6310 og t610 da??? Først må du "parre" mobil og kamera. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå