Victorino Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 (endret) Har i dag Canal Digital HD-PVR boks og CD som leverandør av signal. Har lyst å oppgradere systemet med litt fancy funksjoner, bl.a mulighet til å stille inn opptak via mobiltelefon. Tanken er å splitte tv uttaket fra veggen, slik at jeg kan ha en DVB-C mottaker på pc'en, da dama er i overkant ivrig på å se top model og ymse anna jentetøv. Er også lei av CD sin PVR boks, den har dårlig programguide, henger seg stadig opp og har heller ikke filmleie innebygd. Kort og godt så vet jeg at Dreambox er en fin løsning for å kunne ta inn både Viasat og CD, men synes den blir litt dyr. Har sett at Hauppauge kan gi mulighet for DVB-C via f.eks Logitech Revue m/ Google Tv. Liker løsningen med Google Tv, samtidig som jeg vil ha færrest mulig duppeditter under tv'n. Kan man på en eller annen måte laste ned image, som til Dreambox, og legge den på enten Hauppaugen, eller Logitech'en? Vil også ha muligheten til å ta opp programmer. Må jeg da kanskje se på Dreambox istedet? Har den mulighet for f.eks Google TV? Tanken er å kunne koble til pc'en når det er top model tid (jmf kommentar over) for å se mandagskampen. Er det mulig å legge et image på pc'en slik at den tror den tar inn CD signaler f.eks? Er det andre løsninger enn Dreambox som er bra? Takker for alle svar. Mvh Cable-guy Endret 27. april 2011 av Victorino Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå