Mr. BigBear Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Hei! Jeg har fått meg en nokia E51 . Den er operatørlåst til Netcom og jeg bruker telenor... Hvordan kan den låses opp? IMEI: 359330029617907 Fint om noen kan hjelpe meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Sjekk først om den faktisk er operatørlåst. Det er ikke alltod at det er tilfellet. Lenke til kommentar
Mr. BigBear Skrevet 27. april 2011 Forfatter Del Skrevet 27. april 2011 Den er ganske ny og er binding i 12mnd Har du forslag til å få den operatørlåst? Lenke til kommentar
Lorimar Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Netcom låser opp telefoner som er operatørlåste gratis. Ring dem med imei og telefonnummer den ble kjøpt med så ordner det seg. Dersom tlf opprinnelig ble kjøpt av en annen person enn deg selv bør denne personen ringe og bestille op. Lås. Lenke til kommentar
Mr. BigBear Skrevet 29. april 2011 Forfatter Del Skrevet 29. april 2011 (endret) Netcom låser opp telefoner som er operatørlåste gratis. Ring dem med imei og telefonnummer den ble kjøpt med så ordner det seg. Dersom tlf opprinnelig ble kjøpt av en annen person enn deg selv bør denne personen ringe og bestille op. Lås. Takk Endret 29. april 2011 av Mr. BigBear Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå