Gå til innhold

460M\1366x768 vs 6970m\1920x1080

Anbefalte innlegg

For de som er familiære med multicoms konfigurerbare bærebare har jeg sett litt på W860 og P150. P150 er klart kraftigst og frister mest, men flere av spillene jeg spiller vil nok ikke flyte spesielt bra i fullHD, samtidig som å spille i ikke-nativ oppløsning fører til uklart skjermbilde. W860 har vesentlig lavere oppløsning men også svakere skjermkort. er det noen som vet hvordan disse ender opp ytelsesmessig ift hverandre når de begge kjøres i nativ oppløsning?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Er vanskelig å finne en slik sammenligning, men enn kan jo sammenligne en del på http://www.notebookcheck.net/ .

Jeg vil faktisk tro at begge skjermkortene drar de fleste spill på sine respektable oppløsninger på medium til høy grafikk.

Noe ytelse må du gi tapt på uansett vist du velger bærbar fremfor stasjonær.

Lenke til kommentar

Jeg har et GTX 280M, som tilsvarer omtrent yelsen GTX 460M er på i dag, men uten Direct X 11. De eneste spillene jeg ikke kan kjøre på 1920x1200 oppløsning og max detaljer og 4x AA, er Crysis-spillene, Metro 2033, og når de aller største slagene i Total War skal utkjempes. Skal nevnes at jeg er fornøyd så lenge gjennomsnittlig fps er på 30+. Ellers går så og si alle spill helt fint.

Men ville nok ha gått for P150, da W860 er en smule utdatert mht. prosessor.

Endret av thomit
Lenke til kommentar

Ser ut som 6970m ikke taper seg så mye om man kjører opp oppløsninga i testen jeg leste på toms hardware, jeg bruker uansett ikke AA, ser det er det som stjeler flest fps så. Vil tro ikke-nativ oppløsning blir ok siden skjermen er så liten og har så høyt pixelantall :) Ser ut som jeg kanskje går for P150 da :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...