.eXeppI# Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Jobbet på skolen til prøve muntlig eksamen i mårra og skulle til å skrive ut, men da jeg gikk på skolePCen der så fikk jeg opp masse rare tegn, med andre ord: hele teksten sto ikke som den var på min bærbare. Jeg hadde den først i wps, gjorde så om til XMl og derreter til RTF, men jeg får fortsatt rare tegn. Hvilket format bør jeg ta den til? Det haster noe veldig for skal ha prøve muntlig eksamen i mårra tidlig. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 I hvilket program skrev du den opprinnelig, og hvilken versjon av programmet Lenke til kommentar
.eXeppI# Skrevet 27. april 2011 Forfatter Del Skrevet 27. april 2011 I hvilket program skrev du den opprinnelig, og hvilken versjon av programmet Jeg skrev den i Microsoft Office Tekstbehandling Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Versjon? Og hva var den opprinnelige filendelsen? Lenke til kommentar
.eXeppI# Skrevet 27. april 2011 Forfatter Del Skrevet 27. april 2011 Versjon? Og hva var den opprinnelige filendelsen? Det var Microsoft Works Tekstbehandling og filtypen er .ink. Versjonen finner jeg ikke, og den opprinnelige filen var Wordpad, men når jeg åpner den i word kommer det fortsatt rare tegn, og jeg har prøvde å søke gjennom tidligere versjoner, men får ikke gjenoppretta de. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Works kan såvidt jeg vet bare åpnes i Works... Lenke til kommentar
maikzor Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Kopier teskten inn til et wordpad dokument. Legg wordpad dokumentet på en minnepinne Lim in teksten i skolens word Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå