Gå til innhold

TIPS: Bilig allrounder hos multicom, med matt skjerm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bare skriver det igjen.Det er smart å styre unna Acer, Multicom og andre tilsvarende dårlige produkter. Glem spesifikasjoner nesten helt når det gjelder bærbare datamaskiner. Det som gjelder er grensesnittet. Ville også utgått AMD og ATI.

Endret av festen
Lenke til kommentar

Jeg har hatt bærbare siden -90 tallet (altså forrige årtusen), flere ulike merker, men flest IBM/Lenovo Thinkpad i øverste priskategori. For å si det sånn, så vil jeg

ALDRI MER KJØPE IBM/LENOVO.

Snakk om møkka service og dårlige maskiner. Jeg er derimot meget fornøyd med barebone maskiner, og nå sist W760 CU og Kunshan P150. Topp service er det og.

Endret av Protest
Lenke til kommentar

Jeg har hatt bærbare siden -90 tallet (altså forrige årtusen), flere ulike merker, men flest IBM/Lenovo Thinkpad i øverste priskategori. For å si det sånn, så vil jeg

ALDRI MER KJØPE IBM/LENOVO.

Snakk om møkka service og dårlige maskiner. Jeg er derimot meget fornøyd med barebone maskiner, og nå sist W760 CU og Kunshan P150. Topp service er det og.

Det hjelper ikke om du har mye erfaring om du ikke har god smak, ikke dermed sagt at du ikke har god smak, men min erfaring med både Multicom og maskiner derfra tilsier at det er best å holde seg unna.

Det er forresten alltid noe med billige maskiner. De som designer maskiner i Asia for Acer eller MSI har et godt stykke igjen til de kan måle seg med amerikanske Apple ingeniører for å si det slik, de lager for mange serier, og har ingen perfeksjonisme eller smak. helst skal en ha dårlig hørsel, reduserte krav til interface (skrive tregt), og ha dårlig syn, da er det trolig at en blir fornøyd med en billig Acer eller hva det skal være.

Endret av festen
Lenke til kommentar

Vel, vel. Det var store ord fra deg, som om du skjønte noe.

Vel, ikke for å jekke deg ned, men jeg kranglet med Multicom i forrige årtusen;) Kanskje mine erfaringer er utdaterte, slik dine erfaringer tydeligvis er, men jeg handler ikke med det firmaet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...