uracoin Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Heisann. ute etter en grei laptop i prissegmentet 4-5 tusen? ta en titt på denne http://www.multicom.no/HP-HP-ProBook-6555b-156-LED-Matt/cat-p/c/p3844304 skal se langt etter et bedre tilbud tror jeg Lenke til kommentar
Ruben1987 Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Litt mer enn 300 kroner lavere pris her: http://www.papyrus.no/PartDetail.aspx?q=p:3844304 Det som er fint med denne i tillegg til den matte skjermen er oppløsningen: HD+ 1600x900. Veldig lite bærbare med annet enn 1368x768 skjerm, så denne kan være et bra kjøp. Tilbudet varer bare i 3 dager (et av tilbudene nå under "HP Happy Hour" 27-29 april). Lenke til kommentar
uracoin Skrevet 27. april 2011 Forfatter Del Skrevet 27. april 2011 duverden. var bra deal det her:) leste en test om maskinen HER. er jo ikke allverden til spillemaskin, men ellers en knalldeal:) Lenke til kommentar
festen Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 (endret) Jeg bare skriver det igjen.Det er smart å styre unna Acer, Multicom og andre tilsvarende dårlige produkter. Glem spesifikasjoner nesten helt når det gjelder bærbare datamaskiner. Det som gjelder er grensesnittet. Ville også utgått AMD og ATI. Endret 28. april 2011 av festen Lenke til kommentar
Protest Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 (endret) Jeg har hatt bærbare siden -90 tallet (altså forrige årtusen), flere ulike merker, men flest IBM/Lenovo Thinkpad i øverste priskategori. For å si det sånn, så vil jeg ALDRI MER KJØPE IBM/LENOVO. Snakk om møkka service og dårlige maskiner. Jeg er derimot meget fornøyd med barebone maskiner, og nå sist W760 CU og Kunshan P150. Topp service er det og. Endret 28. april 2011 av Protest Lenke til kommentar
festen Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 (endret) Jeg har hatt bærbare siden -90 tallet (altså forrige årtusen), flere ulike merker, men flest IBM/Lenovo Thinkpad i øverste priskategori. For å si det sånn, så vil jeg ALDRI MER KJØPE IBM/LENOVO. Snakk om møkka service og dårlige maskiner. Jeg er derimot meget fornøyd med barebone maskiner, og nå sist W760 CU og Kunshan P150. Topp service er det og. Det hjelper ikke om du har mye erfaring om du ikke har god smak, ikke dermed sagt at du ikke har god smak, men min erfaring med både Multicom og maskiner derfra tilsier at det er best å holde seg unna. Det er forresten alltid noe med billige maskiner. De som designer maskiner i Asia for Acer eller MSI har et godt stykke igjen til de kan måle seg med amerikanske Apple ingeniører for å si det slik, de lager for mange serier, og har ingen perfeksjonisme eller smak. helst skal en ha dårlig hørsel, reduserte krav til interface (skrive tregt), og ha dårlig syn, da er det trolig at en blir fornøyd med en billig Acer eller hva det skal være. Endret 3. mai 2011 av festen Lenke til kommentar
Protest Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Vel, vel. Det var store ord fra deg, som om du skjønte noe. Lenke til kommentar
festen Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Vel, vel. Det var store ord fra deg, som om du skjønte noe. Vel, ikke for å jekke deg ned, men jeg kranglet med Multicom i forrige årtusen;) Kanskje mine erfaringer er utdaterte, slik dine erfaringer tydeligvis er, men jeg handler ikke med det firmaet. Lenke til kommentar
Protest Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Vel, det forandrer jo noe, men det kunne du ha skrevet før du angrep meg, eller ... ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå