RIP Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 scrolling stopper når pekeren når en reklame i opera og det gjør den ikke i de andre browserene på pcen min, den startet med det uten videre. Hvordan blir man kvitt det? Å lese VG er som å bevege seg igjennom en labyrint! Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Har merka det samme, tror det kom i 11.10 Lenke til kommentar
phlake Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Hva med å bruke adblock eller tilsvarende addon? Så slipper du annonsene :o) Har dessverre ingen løsning på problemet, though.. Lenke til kommentar
whitespace Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Jeg tok en titt på et annonse element på vg.no og så at annonsene er egne html dokumenter inne i iframe tags på hovedsiden. Når musepekeren er over en iframe så forsøker opera å scrolle i reklame dokumentet, og ikke hovedsiden. Et lite søk på opera sine support sider avslører at dette et problem som kom med 10.10, de kjenner til problemet, og du må bare leve med det til det kommer en fix, evt bruke en annen nettleser/eldre versjon av opera. Kjipt, men sånn er det å være opera-fanboi slik som oss. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 27. april 2011 Forfatter Del Skrevet 27. april 2011 Ja, men begynner å bli litt mye mas med opera for min del. Tredje gangen jeg har måtte lagd tråd på forumet fordi noe ikke virker Lenke til kommentar
whitespace Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 åpne vg.no høyreklikk edit site preferences display fjern hake fra enable inline frames OK Lenke til kommentar
RIP Skrevet 27. april 2011 Forfatter Del Skrevet 27. april 2011 Nå ble de reklamene det ikke gikk å scrolle forbi hvite, men tusen ganger bedre enn utgangspunktet. Tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå