Simen1 Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Jeg kan bekrefte at det samme gjelder på Ubuntu her. SSD er definitivt raskere enn HDD. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Etter at jeg gikk over til Ubuntu har alt av OS-tregheter forsvunnet som dugg for solen. Ubuntu booter på under 1/4 av tiden til Windows på samme hardware, og behovet for høy IOPS på OS-disk er således borte. Men alltid kult med raskest mulig hardware, så det blir kanskje en SSD på meg uansett da :-) BULL"#¤SHIT. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Kanskje han bare leser på forum Da trenger man kanskje ikkje ssd... Eller jo! SSD uansett Lenke til kommentar
allanalv Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Fæl pris på disse diskene da. Er det noe å hente på eBay prismessig? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Fæl pris på disse diskene da. Er det noe å hente på eBay prismessig? Ikkje hvis man tenker på hvor bra rettigheter vi har på produkter i Norge. 14 angrefrist og lang reklamasjonsrett er verdt en del penger synes jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå