Storgen Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Hvorfor det ?, det er vel ingen som kjøper mac for å spille dataspill Bare det hadde kommet til OSX Kjøper ikke mac for å ha en gaming maskin nei, men det er da morro å slå ihjel noen timer med et spill en gang i blant. Min funker helt fint til det, så ser ingen grunn til å kjøpe en annen maskin bare for å kunne spille. Hm, så hvorfor, akkurat, kjøper du en "Mac"? Dvs. hvorfor, bortsett fra at du liker å kjøpe et produkt som er svært overpriset, har underlegen maskinvare i forhold til pris og svært dårlig programvare-støtte generelt sett, kun for å få det heiteste moteproduktet innen dataverden? Jeg regner egentlig med at det er kun pga. motefaktoren, at det er "kult" og "inn" å ha en slik maskin, at en får "respekt" og viser at en har "peiling" (blant personer som ikke kan noe om datamaskiner, som nemlig tror Eplebutikken er et hellig sted); jeg bare lurer på om det er enda en "god" grunn jeg kan more meg med i tillegg til dette. Nå er jeg kanskje litt sarkastisk, men egentlig er det helt greit objektivt sett at folk flest kjøper "Mac" fordi det er et "fashion statement"; en gjør jo tross alt akkurat det samme når det gjelder bil, hus og klær, for å nevne noe. Det er dog ikke noe for meg, og mange andre synes det er ingenting annet enn hysterisk latterlig. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Hvorfor det ?, det er vel ingen som kjøper mac for å spille dataspill Bare det hadde kommet til OSX Kjøper ikke mac for å ha en gaming maskin nei, men det er da morro å slå ihjel noen timer med et spill en gang i blant. Min funker helt fint til det, så ser ingen grunn til å kjøpe en annen maskin bare for å kunne spille. Hm, så hvorfor, akkurat, kjøper du en "Mac"? Dvs. hvorfor, bortsett fra at du liker å kjøpe et produkt som er svært overpriset, har underlegen maskinvare i forhold til pris og svært dårlig programvare-støtte generelt sett, kun for å få det heiteste moteproduktet innen dataverden? Jeg regner egentlig med at det er kun pga. motefaktoren, at det er "kult" og "inn" å ha en slik maskin, at en får "respekt" og viser at en har "peiling" (blant personer som ikke kan noe om datamaskiner, som nemlig tror Eplebutikken er et hellig sted); jeg bare lurer på om det er enda en "god" grunn jeg kan more meg med i tillegg til dette. Nå er jeg kanskje litt sarkastisk, men egentlig er det helt greit objektivt sett at folk flest kjøper "Mac" fordi det er et "fashion statement"; en gjør jo tross alt akkurat det samme når det gjelder bil, hus og klær, for å nevne noe. Det er dog ikke noe for meg, og mange andre synes det er ingenting annet enn hysterisk latterlig. Kom hjem fra 6mnd på sjøen med rævva full av penger. Digger designet, løsningene apple har valgt, digger OSX og hvordan det er bygget opp. Har ikke kjøpt en MBP for å få respekt eller fordi det er "kult", men fordi jeg syns den er fin og trives med den kontra en hvilken som helst annen maskin. Har kun vært på eplehuset én gang, så det er så absolutt ikke et hellig sted for meg, kjøpte maskinen min via apple.no Om du eller andre syns det er latterlig tar jeg rennafart og driter så heftig langt i, jeg kjøpte MBPen min fordi jeg hadde lyst på en og satt med et halvt tonn penger til overs. Fornuftig eller ikke? I don't care.. Så lenge jeg trives med den, er jeg fornøyd og det kan ikke du gjøre noe som helst med. Og jeg skulle fortsatt ønske at TM ble porta over til OSX... Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Dette ser tøft ut jeg gleder meg veldig! Linken til nettstedet til trackmania fungerer ikke. Lenke til kommentar
Anders941017 Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Så knasky ut dette! Noe helt annet enn TM Nations XD Vet ikke om jeg investerer i det, da, jeg liker nemlig litt tyngre spill på konsoll Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå