Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Newegg.com + JetCarrier?

Anbefalte innlegg

Jeg lurer litt på å bygge meg en stasjonær PC etterhvert, og vurderer derfor om jeg skal handle noen av delene fra utlandet. Dessverre sender newegg.com ikke utenfor USA, så derfor tenkte jeg å prøve å få til noe via JetCarrier. Noen som har prøvd noe lignende før?

Jeg fant en gammel tråd her på forumet om noe lignende, og ser at et av problemene er at kredittkortet må være fra USA, eller så må det brukes Paypal med adresse i USA. Noen som har fått til dette på en grei måte?

Endret av purity
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Ser ikke helt vitsen med å bestille fra USA, blir ikke så mye billigere vist du tar med følgende i regnestykket:

5,5 kroner for 1 dollar

Gang prisen med 1,25% for MVA

Ekstra fraktkostnader

Ekstra tid (er penger for noen :-P)

Ser ikke helt at det er verdt hodebryet ved bestilling og tap av muligheten til reklamasjon.

Lenke til kommentar

Enig, føler alltid det er tryggest å handle her i Norge, mye p.g.a garanti/reklamasjon. Handler man fra utlandet, må man som oftest forholde seg til produsent i stedet for nettbutikk, og da måtte sende tingene sine utenlands til en dyr penge og kanskje vente lenger.

Lenke til kommentar

Enig. 5 års reklamasjon og EU/SCANDINAVISK garanti. Can't beat that. Noen vil likevel handle fra USA f.eks. for å få seg en spesiell "unik" ferdigbygget PC. Vel, du kan som regel bygge en enda bedre PC selv til en billigere penge, men argumentasjonen til disse ferdigbygde løsningene er at de er "ferdig optimalisert for maks ytelse". I call BS on that...

Endret av Nator
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...