Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Lakkere felg, hva synes dere?

Anbefalte innlegg

Mine gamle vinterfelger begynner å bli slitte i lakken, og derfor vurderer jeg om jeg ikke skal freshe dem opp litt. Tenker at sorte eiker kan være tingen når det er "krom-detaljer" på felgen. Disse er bare fake plastikk så det er bare å ta dem ut, lakkere og så sette på plass igjen. Har laget en liten fotomontasje for å se hvordan de blir seende ut...

Orginalfelg:

IMAG0071.jpg

Alternativene:

Vinterfelgslvnav.jpg

Vinterfelgsortnav.jpg

Hva synes du jeg skal gå for? Sølv senterdeksel, eller sort? Tenker å kjøpe senterdeksler med billogo eller noe annet kult. Hvor kan jeg evt få tak i noe slikt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Jeg er ikke noe særlig fan av svarte felger, og skal det se bra ut skal det passe til bilens farge og fasong, alt for mange som har slike felger på biler som ikke passer det.

Og ikke minst skal det være lavprofil.

Lekkert: 53_-192163042.jpg

Ikke fullt så lekkert: 86_406972421.jpg

Ja det er kanskje smakssak, men det er iallefall min mening (og det var den du spurte etter).

Blir dette dårlig så kunne du like greit kjøpt noen stålfelger og kjørt uten hjulkapsler.

Jeg ville heller tatt en puss på de felgene du har nå, så sparer du tid, energi og penger.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke noe særlig fan av svarte felger, og skal det se bra ut skal det passe til bilens farge og fasong, alt for mange som har slike felger på biler som ikke passer det.

Og ikke minst skal det være lavprofil.

Enig med deg. Her er et bilde av en indentisk bil som det jeg har:

toyota-corolla-hatchback-petrol_2800321.jpg

Tror svart felg vil matche bilfargen. Derimot er det ikke akkurat lavprofil jeg har... men så er det vinterhjul som i utgangspunktet ikke er fine. Jeg vil ikke bruke masse penger på nye felger og dekk, bare freshe opp de jeg har. Dette er bare en til-og-fra-jobben bil, så jeg er ikke så kjempenøye med bling-effekten av felgene.

Lenke til kommentar

At du har litt nyere bil gjør meg litt usikker. Hadde du hatt en litt eldre bil, så hadde jeg sagt kjør på. Men en nyere, stock bil, ville jeg trolig ikke gjort det.. Ser så halvveis ut.

MEN, jeg må si at bilde 3 var et fint resultat :)

Definer nyere bil... Det er en 2004-modell (7 år), og felgene er en skikkelig billig type som ikke er standard. Dersom resultatet blir horribelt tar jeg bare å lakkerer dem sølv, eller kjøper meg nye billige felger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...