mcgroven Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Filmskaper hyller 3DS og mener spill vil forme 3D-teknologien. Les hele saken Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 å fydda, håper vi ikke ser en MMO av Avatar. 3D-teknologien ønsker jeg hjertlig velkommen, men MMO versjonen av Avatar bør vrakes. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Avatar var kjedelig nok til at jeg ville ha sovnet av i et spill i samme univers. Og 3d kan de holde seg lagt unna. Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 (endret) Både Avatar og 3D fristar lite. 3D gjev meg nærmast ingenting - og det gjorde forsåvidt ikkje Avatar (filmen, har ikkje prøvd spelet) heller. Så dette høyrdes ikkje så spennande ut for min del, nei... Endret 27. april 2011 av Bikkebakke Lenke til kommentar
KeNaiD Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 NEI TAKK. Vi trenger ikkje fleire mmo, avatar mmo gå vekk og dø. Lenke til kommentar
xoroth Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 (endret) Jeg personlig elsket filmen, spillet var greit.. Men jeg spiller for det meste mmo spill og det kunne blitt et bra mmo av avatar, men det hadde blitt morsommere hvis man kunne hatt friheten som i GTA IV i en avatar verden Endret 2. mai 2011 av xoroth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå