Keylar Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 dette er mine specs: MSI 845 Ultra Intel P4 2000mhz Twinmos 256 DDR når jeg prøver og overklokke det må jeg alltid resette bios, skulle tru det ikke gikk å overklokke det jo...??? hva er problemet ? Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Jeg vet dessverre ikk esvaret på spørsmålet ditt, men jeg skal gi deg et tips... Når du oppretter en tråd så må du skrive skikkelig topic, når du bare skriver "Problem!!!!" oppfattes du som useriøs, topicen skal inneholde kort beskrivelse av problemet og ikke mange utropstegn... Les retningslinjene å se at du får svar... Ps. ikke post ny tråd med samme spørsmålet, men tenk på dette til neste gang! Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 25. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2003 øhh, jeg er jo inne på OVERKLOKKING-INTEL OG AMD PROBLEMER det skulle vel kanskje avsløre hva spørsmålet handler om kanskje ??? men ikke vet...jeg.............hmmm.... Lenke til kommentar
Josten Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Er fullstendig enig med alle andre, men skal prøve å gi deg litt hjelp. Har du for treigt minne og kjører fsb synkront med minnet, fører det til overklokkking av minnet. Noe det ofte ikke tåler. Hvis du kan gi litt informasjon om minnet ditt blir det litt lettere å hjelpe. Og for all del. Endre topic! Lenke til kommentar
Silent Copper Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 er ikke MSI dårlig til å overklokke med? mener å ha sett det her i forumet :-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå