Manx Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 er det noe på ryktebørsen når vi kan forvente at de åpner opp igjen?? Kan det liksom gå månedsvis før vi kan spille online igjen?? Kjipt for oss som utelukkende spilte online liksom Q: When will the PlayStation Network and Qriocity be back online? A: Our employees have been working day and night to restore operations as quickly as possible, and we expect to have some services up and running within a week from yesterday. However, we want to be very clear that we will only restore operations when we are confident that the network is secure. Post nr. 2 i denne playstationbloggen, helt i bånnn. Så det vil vel si neste onsdag??? (kanskje...) Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 (endret) Hjelper jo fint lite med å få PSN opp igjen da infoen våres er mest sannsynlig er i gale hender.... Er ikke kontoen jeg er mest bekymret for, heller at de kan bruke personlig info (ID) til å gjøre noe galt så jeg får skylda.¨Få fengselsstraff for å game i mitt eget hus" . Måtte bare føye til noe humor i these dark hours.. Men har sjekka opp mine Battle.net account og bruker samme epost men ikke samme passord som PSN. Tror faktisk med emailene mine så er jeg sikra min info. Viss noen vil ta IDEn til folk, vennligst sjekk ut facebook.com, like lett å få tak i livet ditt der Endret 28. april 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Eneste jeg gjør sånn i første omgang er å forandre passordet mitt på Steam. PSN-kontoen min er forholdsvis slank, så om det skulle skje noe med den er det verste som skjer at jeg mister noen trofeer, og det kan jeg leve godt med. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 (endret) Auda, jeg vil ikke miste noen av mine 2370 trofeer . Steam emailen min er heldigvis ikke den samme som PSN. Bare Battle.net accounten min for SC2 som er den samme som PSN, bare med 2 forskjellige passord. Viss jeg skal telle passordene mine er jeg oppi 5 stykk som er spredt ut. Men aldri si aldri, det kan skje noe med meg også. Man er ikke 100% sikker inne i cyberworld disse dagene Endret 28. april 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 2011 var året ps3 endelig skulle vise muskler... Året de store exclusive ps3 Spillene skulle komme .... Ouch!!!!!! All tillit til Sony og psn er borte ... Hadde bare nissene ansatt geohot så har nok ikke noe av dette forekommet... 2bad so sad... Ja, Geohot hadde utvilsomt avverget dette angrepet med sine l33t sk1llz Men om de hadde ansatt han, hadde ikke Anon plutselig kommet for det første og det andre angrepet ville nok heller ikke skjedd. Veit ikke om dette var det Samco skulle frem til eller ikke, men det er ihvertfall det jeg tolker ut av posten hans. Geohot er indirekte skyld i dette siden han publiserte masterkeyen på internett. Uten den kunne ingen ha hacket PSN. Så snart koden var ute blant hackerne var det bare et tidsspørsmål før PSN ble hacket, det har vi visst siden Januar. Forøvrig har dette ingenting med Anonymous aka www.4chan.org/b/, dette er tolvåringer som har DDoS og falske pizzabestillinger som sine sterkeste kort. Ekte hackere har fint lite med Anonymous å gjøre. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 2011 var året ps3 endelig skulle vise muskler... Året de store exclusive ps3 Spillene skulle komme .... Ouch!!!!!! All tillit til Sony og psn er borte ... Hadde bare nissene ansatt geohot så har nok ikke noe av dette forekommet... 2bad so sad... Ja, Geohot hadde utvilsomt avverget dette angrepet med sine l33t sk1llz Men om de hadde ansatt han, hadde ikke Anon plutselig kommet for det første og det andre angrepet ville nok heller ikke skjedd. Veit ikke om dette var det Samco skulle frem til eller ikke, men det er ihvertfall det jeg tolker ut av posten hans. Geohot er indirekte skyld i dette siden han publiserte masterkeyen på internett. Uten den kunne ingen ha hacket PSN. Så snart koden var ute blant hackerne var det bare et tidsspørsmål før PSN ble hacket, det har vi visst siden Januar. Javel, har vi vist at Sony var så idiot at de baserer seg på klienten til å ivareta sikkerheten for nettverket? Hvorfor har ingen isåfall klagd før? AtW Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 2011 var året ps3 endelig skulle vise muskler... Året de store exclusive ps3 Spillene skulle komme .... Ouch!!!!!! All tillit til Sony og psn er borte ... Hadde bare nissene ansatt geohot så har nok ikke noe av dette forekommet... 2bad so sad... Ja, Geohot hadde utvilsomt avverget dette angrepet med sine l33t sk1llz Men om de hadde ansatt han, hadde ikke Anon plutselig kommet for det første og det andre angrepet ville nok heller ikke skjedd. Veit ikke om dette var det Samco skulle frem til eller ikke, men det er ihvertfall det jeg tolker ut av posten hans. Geohot er indirekte skyld i dette siden han publiserte masterkeyen på internett. Uten den kunne ingen ha hacket PSN. Så snart koden var ute blant hackerne var det bare et tidsspørsmål før PSN ble hacket, det har vi visst siden Januar. Forøvrig har dette ingenting med Anonymous aka www.4chan.org/b/, dette er tolvåringer som har DDoS og falske pizzabestillinger som sine sterkeste kort. Ekte hackere har fint lite med Anonymous å gjøre. Du vet vel at han la ut en helt annen kode eller? Lenke til kommentar
Judgement Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Er det bare jeg som synes at Sony aksjen er litt for stabil i forhold til denne happeningen? Nyser Steve Jobs faller aksjen 5-10%, her snakker vi svære greier og ett fall på 6%. Den gikk også opp i dag? Lenke til kommentar
Error Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Har undret meg litt over det selv, men det virker vel som folk flest ikke bryr seg (tydeligvis) Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 sony er litt større en kun ps3. alt i alt er 5% sykt mye, men det kommer nok til å falle litt til. om kortinfo ble sendt i klartekst har de bryti loven i hele europa allerede. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 sony er litt større en kun ps3. alt i alt er 5% sykt mye, men det kommer nok til å falle litt til. om kortinfo ble sendt i klartekst har de bryti loven i hele europa allerede. Den var kryptert ifølge Sony selv. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 lagret kryptert ja. men ble den sendt kryptert? Lenke til kommentar
indeksregulert Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Alt krypteres over SSL. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 2011 var året ps3 endelig skulle vise muskler... Året de store exclusive ps3 Spillene skulle komme .... Ouch!!!!!! All tillit til Sony og psn er borte ... Hadde bare nissene ansatt geohot så har nok ikke noe av dette forekommet... 2bad so sad... Ja, Geohot hadde utvilsomt avverget dette angrepet med sine l33t sk1llz Men om de hadde ansatt han, hadde ikke Anon plutselig kommet for det første og det andre angrepet ville nok heller ikke skjedd. Veit ikke om dette var det Samco skulle frem til eller ikke, men det er ihvertfall det jeg tolker ut av posten hans. Geohot er indirekte skyld i dette siden han publiserte masterkeyen på internett. Uten den kunne ingen ha hacket PSN. Så snart koden var ute blant hackerne var det bare et tidsspørsmål før PSN ble hacket, det har vi visst siden Januar. Forøvrig har dette ingenting med Anonymous aka www.4chan.org/b/, dette er tolvåringer som har DDoS og falske pizzabestillinger som sine sterkeste kort. Ekte hackere har fint lite med Anonymous å gjøre. Da får du tro det. Koden han la ut, åpnet bare ps3'n for å bruke andre OS. Om folk bygger videre på den eller lager nye koder, ja vel, det er ikke Hotz sin feil ;p Og, å tro at Anon er en gjeng 12åringer som har DDoSing og falske pizzabestillinger som sine sterkeste kort, er som å kalle politikerne i Norge folk vi kan stole på 100% : ) Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Hadde vært deilig hvis hackerne hadde brått dødd... De drar det her for langt, når de tar penger fra kontoer, så selger kontoene på auksjon etterpå.. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 2011 var året ps3 endelig skulle vise muskler... Året de store exclusive ps3 Spillene skulle komme .... Ouch!!!!!! All tillit til Sony og psn er borte ... Hadde bare nissene ansatt geohot så har nok ikke noe av dette forekommet... 2bad so sad... Ja, Geohot hadde utvilsomt avverget dette angrepet med sine l33t sk1llz Men om de hadde ansatt han, hadde ikke Anon plutselig kommet for det første og det andre angrepet ville nok heller ikke skjedd. Veit ikke om dette var det Samco skulle frem til eller ikke, men det er ihvertfall det jeg tolker ut av posten hans. Geohot er indirekte skyld i dette siden han publiserte masterkeyen på internett. Uten den kunne ingen ha hacket PSN. Så snart koden var ute blant hackerne var det bare et tidsspørsmål før PSN ble hacket, det har vi visst siden Januar. Forøvrig har dette ingenting med Anonymous aka www.4chan.org/b/, dette er tolvåringer som har DDoS og falske pizzabestillinger som sine sterkeste kort. Ekte hackere har fint lite med Anonymous å gjøre. Da får du tro det. Koden han la ut, åpnet bare ps3'n for å bruke andre OS. Om folk bygger videre på den eller lager nye koder, ja vel, det er ikke Hotz sin feil ;p Og, å tro at Anon er en gjeng 12åringer som har DDoSing og falske pizzabestillinger som sine sterkeste kort, er som å kalle politikerne i Norge folk vi kan stole på 100% : ) Hmph. Du skulle vel tilfeldigvis ikke regne deg som selv medlem av gruppen Anonymous? Det virker nesten sånn. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Men Sony er den eneste konsollen, som tar vare på hele kort informasjonen. Så en test der de hadde testet: Android iOS(Apple) Xbox De overlevde, men ikke Sony. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 2011 var året ps3 endelig skulle vise muskler... Året de store exclusive ps3 Spillene skulle komme .... Ouch!!!!!! All tillit til Sony og psn er borte ... Hadde bare nissene ansatt geohot så har nok ikke noe av dette forekommet... 2bad so sad... Ja, Geohot hadde utvilsomt avverget dette angrepet med sine l33t sk1llz Men om de hadde ansatt han, hadde ikke Anon plutselig kommet for det første og det andre angrepet ville nok heller ikke skjedd. Veit ikke om dette var det Samco skulle frem til eller ikke, men det er ihvertfall det jeg tolker ut av posten hans. Geohot er indirekte skyld i dette siden han publiserte masterkeyen på internett. Uten den kunne ingen ha hacket PSN. Så snart koden var ute blant hackerne var det bare et tidsspørsmål før PSN ble hacket, det har vi visst siden Januar. Forøvrig har dette ingenting med Anonymous aka www.4chan.org/b/, dette er tolvåringer som har DDoS og falske pizzabestillinger som sine sterkeste kort. Ekte hackere har fint lite med Anonymous å gjøre. Da får du tro det. Koden han la ut, åpnet bare ps3'n for å bruke andre OS. Om folk bygger videre på den eller lager nye koder, ja vel, det er ikke Hotz sin feil ;p Og, å tro at Anon er en gjeng 12åringer som har DDoSing og falske pizzabestillinger som sine sterkeste kort, er som å kalle politikerne i Norge folk vi kan stole på 100% : ) Hmph. Du skulle vel tilfeldigvis ikke regne deg som selv medlem av gruppen Anonymous? Det virker nesten sånn. Jeg er ikke noe 'medlem' av Anonymous nei. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 (endret) Hmph. Du skulle vel tilfeldigvis ikke regne deg som selv medlem av gruppen Anonymous? Det virker nesten sånn. Det er da virkelig noen folk her som virkelig grenser til paranoide. Hadde Sony enten ansatt(peace prize liksom), eller latt geohot være. Så hadde dette aldri skjedd, men Sony ville leke den store gutten som hjemmer seg bak advokater. Sony "vant" med et forlik, noe som var åpenbart skulle skje. (Hadde ikke forundret meg om at Sony har bestikka noen dommere, eller at dommern var innhabil) Det gjorde at Anonymous ble oppmerksomme på situasjonen. Anon bare ville da slå tilbake med den eneste måten de kan slå tilbake, nemelig å ødelegge for Sony måten de kan. Ved å gjøre dette med PSN. Sony er skyldig i dette og. Det var de som brant bålet, og det var de som ikke sikra bålplassen godt før det og. Endret 29. april 2011 av Maury Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Hmph. Du skulle vel tilfeldigvis ikke regne deg som selv medlem av gruppen Anonymous? Det virker nesten sånn. Det er da virkelig noen folk her som virkelig grenser til paranoide. Hadde Sony enten ansatt(peace prize liksom), eller latt geohot være. Så hadde dette aldri skjedd, men Sony ville leke den store gutten som hjemmer seg bak advokater. Sony "vant" med et forlik, noe som var åpenbart skulle skje. (Hadde ikke forundret meg om at Sony har bestikka noen dommere, eller at dommern var innhabil) Det gjorde at Anonymous ble oppmerksomme på situasjonen. Anon bare ville da slå tilbake med den eneste måten de kan slå tilbake, nemelig å ødelegge for Sony måten de kan. Ved å gjøre dette med PSN. Sony er skyldig i dette og. Det var de som brant bålet, og det var de som ikke sikra bålplassen godt før det og. Sony vant ikke. De begikk forlik (saken ble lagt ned) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå