n4w Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 (endret) Hei! For en liten stund siden tok PCen min kvelden, og har etter det samlet opp deler frem til jeg e.v.t. kan kjøpe helt nye deler. For øyeblikket består pcen av: ASUS P5Q SE2 2GB RAM Geforce 8800 GT Intel Pentium 4 3.2GHz Alt ser ut til å fungere greit, bortsett fra CPUen. Når jeg kjører, for eksempel, World of Warcraft, så hopper forbruket til 100% og blir der. Den kjører så på mellom 1-5 FPS frem til jeg avslutter alt i bakgrunnen. Programmer i bakgrunnen er Logitech software til mus, headset og keyboard. La merke til at det var en en kjernes prosessor, men den skal vel kunne kjøre flere ting samtidig og også kjøre det noenlunde greit? Noen som vet om løsninger, eller om den rett og slett er så treg/ødelagt? Takk for svar! Edit: Kjørte Intels 'Processor Diagnostic Tool' på den, og fikk godkjent. Endret 27. april 2011 av n4w Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Pentium 4 er en veldig svak prosessor. Core 2 duo er nok minstemålet for å klare å kjøre spill i dag, og den er 5 år gammel. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 (endret) hvis du har windows vista SP2 er jeg enig ja. Ville anbefalt: Oppgraderingspakke Intel - Core i7 2600K3,4GHz Quad core, 8GB DDR3 1600MHz, ASUS Sabertooth, P67 chipset, Det ser ut som hovedkortet har PCI-E så ja da burde du kunne bruke skjermkortet fremdeles. Selv om HT Technology er støttet er pentium 4 ganske så gammel. Klarer ikke så mye bedre ytelse en celeron D. Endret 29. april 2011 av LMH1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå