Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kamerat, sex og følelser

Anbefalte innlegg

Jeg og en kamerat har gjevnlig i flere måneder hatt sex. Dette har alltid vært når vi har møttes på byen ute. Vi prater ofte sammen ellers på facebook, men ikke om det vi holder på med. Er på en måte som vi later som ingen ting. (Vi holdt på tidligere men så kom han frem til at han ville ikke binde seg, men for det om har vi endt sammen flere ganger.)

Jeg merker at jeg får følelser når vi holder på slikt, og jeg burde egentlig stoppe med dette useriøse opplegget. Desverre er det vanskelig å motstå når man møtes og vi har det såpass "gøy sammen".

Ulempen med å slutte med dette er jo at jeg ikke får noe mer kos eller interesse fra hans side. Tenker av og til at det er bedre å få litt, i stedenfor ingenting. Men på den andre siden får jeg kanskje mer respekt fra han når jeg viser jeg ikke vil mer av dette useriøse opplegget, og kanskje jeg oppnår mer interesse fra hans side?

Burde jeg bare ha det gøy og kose meg mens jeg kan, eller burde jeg sette en stopper for dette?

Og en siste ting: Har noen av dere hatt det slikt med en kompiss? Hvordan endte det? som venner, eller ble det litt ødelagt?

Har ikke sagt jeg får følelser, men tror han forstår at jeg liker han litt.

(P.S Han har ingen problem med å få med seg andre jenter dersom jeg ikke vil.)

Hilsen trønderjenta, 24 år (måtte logge meg ut for denne)

Postet av anonym: 44f85a70ad867b867d76877eaf90bf55

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis han forsatt ikke vil binde seg så vil det ikke komme noe mer ut av det 'forholdet' dere har nå.

Ville heller prøvd å funnet deg en gutt som er ute etter ett forhold og gi slipp på han du holder på med nå, kanskje så langt at du aldri treffer han igjen for at det vil bare gjøre vondt verre elns.

Men jeg har ikke mye erfaring på dette området, går bare ut ifra det du har skrevet her.

Lenke til kommentar

du lurer ikke bare han, men også deg selv. Jo lengre du venter - jo større blir fallhøyden; for Deg! (Dine følelser vil mest sannsynlig vokse, og om han ikke speiler disse, så blir det nok ikke mye igjen av deres "forhold")

Ettersom dere allerede har avklart at det ikke skulle bli noe forhold ut av det dere holder på med, så synes jeg du skal være ærlig å si at du har fått følelser for ham. Det er bedre å ta sjangsen på det nå enn senere. Noen er flinkere til å skille mellom sex og følelser enn andre, og flere kan stenge av følelsesdelen helt (utenom det som trenges for deilig sex såklart).

Du kan jo selvfølgelig gjøre omvendt: kose deg med det du har nå, så lenge du har det. For alt noen kan vite, så kan det blomstre opp følelser hos ham også... Men vær så snill, ikke sats på det.

Jeg har selv hatt knullekompiser som har utviklet følelser for meg, og personlig synes jeg det er mye bedre å snakke ut om følelsene som kommer når de kommer. Og det å bli løyet til har ikke vært gøy. Når man har en avtale (muntlig kontrakt om man vil) så liker jeg best at den blir holdt, og at problemer blir håndtert istedenfor å bli gjemt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...