Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jenter, alkohol og utseende

Anbefalte innlegg

skulle jeg bli ganske kynisk ville jeg si at dere kanskje strekker dere litt utenfor deres "klasse". En 9 kan godt pule en 6 er men gidder faen ikke bli sammens med ho.

TS HER OPPDATERING

Hva bør vi gjøre da? Først og fremt slutte og hoppe til køys eller?

Postet av anonym: b67d0300589ffb2dc813945d85cced17

Eeeeehh..... Jah! Ikke gi dem alt. Hold igjen, nysgjerrighet.

skulle jeg bli ganske kynisk ville jeg si at dere kanskje strekker dere litt utenfor deres "klasse". En 9 kan godt pule en 6 er men gidder faen ikke bli sammens med ho.

TS HER OPPDATERING

...Heldigvis er vi begge heldige og ser på oss selv som 8-9....

No offense. Men jeg viller heller hatt 2 5ere :ph34r:

Men til sak. Når det gjelder venninna, er det jo nesten worst-case-scenario for en slik snu-opperasjon.

Hva med å bare flørte, og ikke la dem leke i verken fornøyelsesparken eller fordøyelsesparken.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Hvor kresne er dere egentlig når det kommer til jenter dere vil være i forhold med?

Hvem hadde du valgt av disse (helt ærlig):

Megan Fox/Jessica alba looking girl, snill og grei til vanlig, men har en tendens til å drikke seg drita og skjemme seg ut. Du har ved noen tilfeller tidligere fått puttet den i henne.

Eller den jenta som helt vanlig ut og søt. Rolig når hun er ute, og går som oftest hjem alene. Den sjenerte jenta.

Jeg ser ikke korrelasjonen mellom et eventuellt godt utseende og dermed en personlighet som dere der beskriver, både de utsvevende og sjenerte. Noen ganger er erfaringen slik at også den mest sjenerte jenta like godt kan ha en slik personlighet og vel så det.. Det er nesten heller regelen enn unntaket med de sjenerte. Hva er best av en jente som er mystisk og innesluttet enn en som er åpen og ærlig som du vet hvor du har når det gjelder akkuratt slike situasjoner? Det er det viktigste for meg, å vite at du kan stole på folk og at de er ærlige. Det er verre å føle et svik av en du hadde en klar oppfatning om enn en du nesten ikke kunne forvente noe annet fra.

Jeg liker jenter som tar veloverveide valg og beslutninger, som har gode manerer og kroppsholdning, har en balansert livsstil og som er rolig til sinns, som er sosial og har klare målsetninger og interesser i livet, en som man kan stole på, som er klok og har mengder av selvrespekt og like mye respekt for andre, er selvstendig og oppegående, snill og har god humor.

2. Er det mulig at en jente som type i eksempel 1 (dritet seg ut en god del) kan forandre seg i dine øyne og bli kjærestemateriale? (dersom hun roer seg ned osv). Eller er hun for evig stemplet i deg og dine kompissers øyne?

Mener dere om dette var en jente du på det tidspunktet var i et forhold med? Isåfall så er tilgivelse kjærlighetens siste kapittel, med andre ord i det minste et tegn på at noe ikke stemmer og at det er på tide å gå videre. Gjelder det en jente du ikke har hatt noen forhold til fra før er saken en annen. Alle trenger tilgivelse i blandt, så sant man faktiskt har endret seg. Slik er generelt de fleste av min kompiser også.

3. Hvordan ville du foretrukket en jente skulle oppført seg i fylla som du var interessert i. Hva er akseptabelt og hva blir for dumt?

Jeg liker de som er kloke nok til å forstå at selv om man er beruset, så lever man fortsatt på den samme planeten hvor de generelle reglene nevnt under første spørsmål fortsatt står. Det virker kanskje som om jeg er en skikkelig party-pooper, men snakker bare om grunnleggende oppførsel og holdning.

Og til sist 4: Hvor viktig er det for deg at dine venner synes godt om henne?

Som regel så får de et annet syn på de jentene som de eventuellt vet mye negativt om fra før av, om de ser at de nå er i et forhold med meg. De respekterer meg og det er det som betyr noe, ikke hva hun har gjort før.

Håper dere kan tenke dere virkelig om og se for dere scenarioet :)

Tusen hjertelig: fra to unge piker som har dritet seg ut forran noen vi er interessert i. (Regner med at begge har satt oss i kategorien pulbar men ikke forhold desverre.)

Ikke tenk på det. Man høster som man sår.

Lenke til kommentar

Jeg er veldig kresen, og kjæresten min gjør det riktig i forhold til spørsmålene deres i så måte:

1. Hun ser utrolig søt ut. Het også, sexy, pen og ellers ser hun veldig komfortabel ut. Avhenger kun av hva hun går i (og om ingenting, så kun hvordan man bøyer hun :ph34r: ). Nei, stikkordet her er søt. Og det er en viss holdning som innebærer det å være søt: Det at hun er veldig uskyldig før jeg blir kjent med henne er en veldig stor del av det å være søt.

2 (og 3). En annen ting som gjør at min kjæreste er søt, er det at det er meg. Altså, ikke at jeg er der, men at det handler om meg. Hun kan gjerne dumme seg ut, drikke litt for mye i ny og ne (ikke fra mandag til søndag, og så på repeat), men når hun gjør det så dummer hun seg ut med meg. "Brunetten" her ville altså hatt en mye større sjans enn "blondinen", selv om jeg er ganske sikker på at begge er noe helt fullstendig utelukket. Det er meg min kjæreste sender fylla-meldinger til, det er meg min kjæreste må begynne å "ta på" og "kose med" i all offentlighet når hun har fått to-ti cider for mye.

4. Jeg har aldri hørt med mine venner om hva de synes om min kjæreste. Men i utgangspunktet har jeg vel valgt venner forsiktig ut akkurat slik som kjærester, så jeg må ha gjort noe alvorlig gale om det blir noen større konflikter der.

Lenke til kommentar

Heisann, jenter i tyve årene her.

Lurer på et par spørsmål til dere gutter/menn:

1. Hvor kresne er dere egentlig når det kommer til jenter dere vil være i forhold med?

Megan Fox/Jessica alba looking girl, snill og grei til vanlig, men har en tendens til å drikke seg drita og skjemme seg ut. Du har ved noen tilfeller tidligere fått puttet den i henne.

Eller den jenta som helt vanlig ut og søt. Rolig når hun er ute, og går som oftest hjem alene. Den sjenerte jenta.

2. Er det mulig at en jente som type i eksempel 1 (dritet seg ut en god del) kan forandre seg i dine øyne og bli kjærestemateriale? (dersom hun roer seg ned osv). Eller er hun for evig stemplet i deg og dine kompissers øyne?

3. Hvordan ville du foretrukket en jente skulle oppført seg i fylla som du var interessert i. Hva er akseptabelt og hva blir for dumt?

Håper dere kan tenke dere virkelig om og se for dere scenarioet :)

Tusen hjertelig: fra to unge piker som har dritet seg ut forran noen vi er interessert i. (Regner med at begge har satt oss i kategorien pulbar men ikke forhold desverre.)

1. Vanskelig valg. Hadde nok funnet en mellom ting kanskje. Liker ikke jenter som drikker og driter seg (og meg selv) ut. Men vil heller ikke at jenta er en tørrpinne. Være så sjenert at hun ikke klarer å slippe seg litt løs når hun er sammen med meg. Men måtte jeg velge hadde jeg nok valgt den sjenerte. Ettersom jeg helt sikkert hadde følt at jeg kunne stole mer på henne. Og at det er større sjanse for at hun gir meg en "du betyr mye for meg" følelse.

2. Hun kan helt sikkert klare forandre seg og bli kjæreste materiale. Men skal nok en god del til. Kompisene mine ville nok ha stemplet henne for evig.

3. Akseptabelt: Klengete, liker å flørte. Egentlig "du er den eneste for meg" typen

Uakseptabelt: flørte med andre, drikke seg maks dritings og drite ut seg selv og andre hun er med, luremus,

4. Det er viktig for meg at kompisene min liker henne. Å vite at hun er akseptert av mine venner på personlighet og utseende. Men det er ikke sånn at det bestemmer om hun er kjæreste materiale eller ikke

Lenke til kommentar

1. Alt for kresen for mitt eget beste tror jeg. Uansett: ingen av de to alternativene deres. Og nei, jeg vil ikke velge noen av dem om jeg så ble påtvunget det. Fordi jeg klarer ikke å bestemme meg. Hun må kunne oppføre seg på samme måte som det må gå an å snakke med henne.

2. Det avhenger. Tidshorisonten er veldig avgjørende. Oppføre seg skikkelig neste helg gjør ikke at forrige helg er glemt. Og dersom sex: jeg vil aldri, aldri, aldri ha en som en av bestekameratene mine har hatt seg med. Uansett. Det er venner jeg er og/eller snakker med nesten hver dag, og jeg ville aldri orket å ta "deg" med til dem. Har hun hatt seg med bekjente så er det ok, så lenge hun ikke har vist tøsefaktor også blant bekjente. Uansett hvor pen du er - plenty more fish in the sea..

3. At du er full forsvarer ingenting. Normal folkeskikk skal kunne forventes av alle - ut over det: whatever floats your boat.

4. Svært, svært, svært viktig. Mine venner må like hennes selskap.

Lenke til kommentar

Heisann, jenter i tyve årene her.

Lurer på et par spørsmål til dere gutter/menn:

For min del handler det ikke om utseende, men om utstråling. Utstråling vil jeg si er et utseende og dersom jenta stråler positivitet og sprudler, så synes jeg hun er fin. Bildeskjønnhet og modellutseende har aldri vært noe krav for min del. Det eneste jeg ikke kan tenke meg er overvektighet. Jeg er ikke vandt med det og sliter med å forholde meg til jenter som er overvektig og jeg tviler på det ville fungert på det seksuelle plan.

Det seksuelle plan er ikke avgjørende, men det er viktig faktor at jeg er tiltrekt og føler at jeg har lyst på henne. Et forhold vil aldri få den samme gnisten dersom dette mangler, så man kan vel si at atletiske jenter er et krav for min del.

Sjenert er ikke noe hinder for meg, men dersom hun er direkte innadvendt i sosiale situasjoner ellers, så er det et ganske stort minus. At hun er litt sjenert mot meg er bare et pluss. Det kan fort bli for mye og da blir jeg bare skremt vekk. Eplekjekke jenter som banner og er frampå er direkte turn-off for min del.

Ja det er fult mulig, men om jeg orker å ta med all bagasjen hun har fra tidligere inn i et forhold med meg er heller mer tvilsomt. Det er lite fett at folk rundt deg har hatt seg med dama di for å si det sånn. Men generelt sett liker jeg ikke utagerende jenter.

Vanskelig å si, men klining med tilfeldige og flere gutter samtidig vil være en definitivt killer for meg. Helt greit at hun danser og prater med andre gutter, men dersom dansingen foregår i det intime laget, så takker jeg pent for meg. Det kommer jo også helt ann på du kjenner denne jenta fra før og om hun vet at jeg er interessert. Viss det er en totalt ukjent hadde jeg ikke satt strek selv om hun danset nært til en annen gutt, men dersom hun visste vi hadde noe på gang, så hadde jeg ikke akseptert det mens vi "holdt på" om du skjønner.

Skriking og bæring i fylla takler jeg heller ikke. Skal helst ha litt drikkeerfaring og ikke sprade rundt og tro hun er midtpunktet på hele festen, for det blir for alt for mye.

For meg er det ikke avgjørende. Det er ikke dødsviktig for meg at hun henger med meg og mine venner. Dersom jeg liker henne, så er det for meg revnende likegyldig hva mine venner synes :)

Gi meg en sjarmerende, litt "startforsiktig" jente med bakkekontakt og såpass moral at hun ikke har pult på alt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...