AnonymDiskusjon Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Hei! 18 år her. Skal få besøk av en jente jeg har snakket mye med i det siste over Internett. Hun kommer på lørdag med toget, og skal være her uvisst hvor lenge, men drar før kvelden kommer. Sist jeg så henne in real life var når vi sto på ski sammen i kongsberg i februar. Lurer på hva dere har av "tips" til hva jeg burde finne på med hun? Ser ikke på dette som en ordentlig date. Først har jeg lyst til å ta henne med til en kafe eller lignende, bare for å preike, men etter det da? Er kjøpesenter en dårlig ide? Skal jeg ta henne med hjem, selv om familien min er der? Gå en tur? Noen erfaringer å komme med, ettersom jeg har ingen? Setter pris på svar Postet av anonym: aed4ad99a1c22b999823c70c515c8b12 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Kafe høres jo utrolig koselig ut! Kanskje kino og? Kjøpesenteret er kanskje litt kjedelig å henge på? 1 Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Kjør henne drit hardt! Neida. Kafe er sikkert greit det og 3 Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Høres egentlig ut som du har grei kontroll her. Når du innser at dere har vært lenge nok på caféen kan du spørre henne hva hun har lyst til. Både kjøpecenter og gå tur er gode idéer. Eller hvis hun ikke orker så kan du spørre om hun vil se en film hjemme hos deg eller på kino. Lykke til. Lenke til kommentar
ntls Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 (endret) Ofte så er det de små tingene som teller og blir husket best. Med tanke på at dette er hun som kommer for å besøke deg så har du en mulighet her til å vise henne ditt liv. Ta med henne og vis henne din verden, ta henne med til dine favoritt steder, om det så er en cafe, park eller en benk med utsikt. Snakk om ting som du er engasjert i, snakk om fortiden og bruk anledninger når de dukker opp til å få henne til å smile. Ikke minst ta med et godt kamera og ta bilder av stundene dere har sammen Spør du meg, så er det noe magisk å tilbringe en hel dag ute sammen med noen til langt ut på natten for seg selv. Et godt råd er vel å vise hvem du rett og slett er, uten å prøve for hardt. Man trenger ikke å være overdådig og gjøre store fantastiske ting som feier henne av føttene. Det viktigste er å kose seg og ha det gøy! Er det litt i kortene at du har lyst på et forhold til henne så er det sikkert ingen tvil at hun blir tiltrukket av en som vet hvordan å hygge seg i tosomhet. edit: og lykke til! Endret 27. april 2011 av ntls 2 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Dask henne i ansiktet med din penis. 7 Lenke til kommentar
treant Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Ordne istand en piknik et eller anna sted, siden det er så fint vær fortida avslutt dagen med en utepils elns, håper at dere koser dere ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Dra på kafeen med henne du, men om du velger å ta henne med på kjøpesenteret så gjør på en måte at dere kan gå der med et mål, og kan prate sammen. F.eks "Jeg skulle hatt en ny skjorte, vil du være med på shopping og gi litt kvinnelig input? ". Kino er ganske kjedelig da dere ikke får snakka særlig mye sammen, men kan være fint for å holde hender, kjærtegne og muligens også gå for kysset ^^ Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. april 2011 Forfatter Del Skrevet 27. april 2011 Alltid noen som er sultne på noen plusspoeng ved å poste tåpelige "morsomme" kommentarer Men liker responsen Men blir det ikke litt rart å spørre "blir du med på en tur?" Jeg ser for meg at hvis jeg tar henne med hjem, så blir det raskt kjedelig og kleint. Ikke minst at det er familie her uansett. Hva sier deres erfaring? Postet av anonym: cf728fb3aab1f481e3804e5f65dfb0c6 Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Alltid noen som er sultne på noen plusspoeng ved å poste tåpelige "morsomme" kommentarer Men liker responsen Men blir det ikke litt rart å spørre "blir du med på en tur?" Jeg ser for meg at hvis jeg tar henne med hjem, så blir det raskt kjedelig og kleint. Ikke minst at det er familie her uansett. Hva sier deres erfaring? Postet av anonym: cf728fb3aab1f481e3804e5f65dfb0c6 Er bare å høre hvilke planer hun egentlig har for dagen når dere sitter sammen på caféen. Spør om hun vil finne på noe.. gå en tur, dra på kjøpecenteret... se en film.. si at det er akkurat det samme for deg. Lenke til kommentar
slacky Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 (endret) Er altid like kjekt å gå en tur, det er bare å si "skal vi gå en tur?" eller "Kom, så går vi en tur!" liker den siste best, gjort det noen ganger, om det er noen plass det er litt stille og fredelig med litt utsikt, så er det en fin plass å stoppe opp bare for å prate Jeg dro med ei på tur for litt sia, hvor vi til sist endte ved en liten gangbro, med sikt inn mot byen. Det var litt sent og mørkt ute, så vi kunne se lysene fra byen speile seg i elven under oss, ble veldig trivelig, mye prat. Fin mulighet for å komme deg tett til henne. Denne plassen var dog ikke så langt fra der jeg bodde. Slik at det var gangavastand. Tur på senteret er de aller fleste damer glad i.. Så om du kommer opp med noe slik som at du trenger en nye bukse/jakke eller annet, så kan du spørre om hun ønsker være med, kansje gi et innslag. Kino er lite prating, og sier ikke så mye om deg, er lite prating også. Men kan fort bli litt kosing da! Som de andre sier, kafe er ALTID trivelig, så den kan du altid dra inn Endret 28. april 2011 av tROOP4H Lenke til kommentar
Sammonomen Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Alltid noen som er sultne på noen plusspoeng ved å poste tåpelige "morsomme" kommentarer Men liker responsen Men blir det ikke litt rart å spørre "blir du med på en tur?" Jeg ser for meg at hvis jeg tar henne med hjem, så blir det raskt kjedelig og kleint. Ikke minst at det er familie her uansett. Hva sier deres erfaring? Postet av anonym: cf728fb3aab1f481e3804e5f65dfb0c6 Kompis, du spør henne ikke. Si til henne at dere skal ut og gå tur. Si at du vil ta henne med rundt og vise noen ting. "Vi går en tur, skal vise deg noen fine plasser" Funker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå