Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Totalt system overload i hodet...

Anbefalte innlegg

Nå er det like før de klikker totalt for meg......hodet mitt har alt for mye drit i seg for øyeblikket, de siste dagane har jeg gått rundt å space'a totalt ut pga at absolutt alle går til meg med sine problemer, kjærlighet , krangel med familier , krangel med venner , mister venner etc.....alt som kan definers som problem... dette har pågått i årevis og nå er hodet fult...de er rett å slett ikke plass til mer. Jeg bærer alle sin jævelskap , og tar skadde av de hele.

Problemet mitt er att jeg rett å slett har fult koppen , de fleste som leser dette tenker sikkert ''er det ikke bare å si ifra? snakke med om dette? '' nei det er ikke de, Jeg har prøvd så mange ganger selv å snakke om det , gi signal hele tiden på jeg har det jævelig , men neida ABSOLUTT ingen registerer det, å det .....bryter meg ned sakte men sikkert....for noen uker siden tenkte jeg selv å begå selvmord pga alt dette....men jeg tenkte jeg skulle prøve igjen siden alt stoppet opp , virka som alle hadde de ok helt til denne uka , da var de på'n igjen.

Problem etter problem blir dytta på meg, å ingen (selv hvor mye jeg prater med de nærmeste venner jeg har) orker å ta fatt i de å prøve å gjøre noe med de , jeg har de selv helt forjævelig hjeme med en far som drikker hver eneste dag og lar sinne gå utover meg, han tror jeg er pillemisbruker , driver med alle slags typer dop å alt annet.... seriøst ...de gjør vondt. i tillegg til å ha nylig ble såra som pokker av en jente jeg har holdt på med lenge , klarte endelig å si hva jeg følte , og hun aksepterer de , 2 dager senere sier hun atte hun vil heller ha meg som venn , og en uke senere holder hun på med en kompis av meg... yay.

Hva kan jeg gjøre? gå til psyokolog med dette? jeg føler at jeg holder på å bli gal , å frykter jeg snart kommer til og gjøre noe jeg kommer til å angre på..... jeg har ingen og gå til , ingen vil hjelpe , ingen bryr seg , så lenge jeg bryr meg om dem så er alt vel.......ågud livet <3 19år gammel gut søker klokke ord vis de er noen som forstår dette....

Postet av anonym: d133165e88ed70e957cdc7baf0e7a287

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må si meg enig med andre mann her, dine venner høres ikke ut som gode venner. Det minste du skal kunne forlange etter å ha hørt om dems problemer i mange år er at de hører på deg når du forteller om dine.

I og med at du går med selvmordstanker er det EN ting du kan gjøre. Gå til en lege å snakke om dine problemer, og da er det viktig at du sier at du har tenkt på selvmord, for det er veldig alvorlig. Da jeg sleit med depresjon følte jeg iallefall det som en stor hjelp å snakke med en lege om problemet, og jeg fikk da også heldigvis god hjelp. Jeg kom meg ganske kjapt på beina selv om jeg var langt nede når jeg tok kontakt med lege.

Mitt råd til deg er å ta kontakt med lege så snart som mulig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...