Gabriel_X Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Det har vært moro, men nå har jeg bedre ting å bruke tiden på - forum hvor det er litt mer takhøyde blant debattantene blant annet. Have a good one! Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Beklager å si det, men forståelig nok. Har selv lekt med tanken på å gå over til ett litt mer liberalt forum, men er fortsatt (litt) trofast... Men, det har vært hyggelig å ha deg her, synd at det måtte ende så brått :wink: Ha det bra, vi vil savne deg... Jeg vil gjerne benytte muligheten til å si hadde med min favoritt smiley: Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Slik er det alltid... Enkelte brukere er "trofaste" mens andre kommer og går. Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Synd at du kutter ut hw.no Argumentet ditt forstår jeg godt. Om du leser dette; hvilke forum skriver du på nå, ettersom du søker mer takhøyde? Jeg for min del synes også det kunne vært greit å luftet meninger i andre kanaler enn hw.. Ellers er det jo synd at den (sannsynligvis) eneste kjenneren av Black Grape og Shaun Ryder på forumet har bestemt seg for å slutte. Men det er jo din avgjørelse. Mvh, Kowalski Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå