Melankii Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Hei, Jeg har havnet i en vanskelig situasjon Jeg er forelsket i vennina mi. I førsten prøvde jeg å overbevise meg selv at dette var en mandags forelskelse, men det var det ikke. Denne personen er en veldig god venn som jeg ikke vil miste, men jeg vil altså vise henne hva jeg føler. Så det jeg lurer på er hvordan kan jeg gå frem uten å ødelegge det forholdet vi har nå? Hilsen En fortvilt sjel Lenke til kommentar
OptimistiskPessimist Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Hvis dere er gode venner så kan du spørre hvem hun liker( bare hvis dere snakker om sånt, hvis det er koe ivanligt så vil dt bare være kleint). Jeg ville gått rett fram med det, hvis hun ikke liker deg på samme måte så var det bedre å vite enn ikke. Vennskapet tror jeg ikke det blir noe problem med. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Du må satse for å vinne. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Bare ikke sats alt for mye. Var en kis som satt seg ned på knær i kantinen på skolen vår og faktisk fridde til en jente. Jenten hadde aldri snakket med han før. (jeg er 15, det er ganske sykt.) Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Du er i en kjip situasjon ettersom hun mest sannsynlig vil si at hun er for redd til å miste deg som venn til at det kan bli noe mer. Og å være venn med noen du har følelser for er ikke noe morro! 1 Lenke til kommentar
medlem-243806 Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Det første du må gjøre er å finne ut om hun liker deg eller ikke(som de andre svarer på) Du må ikke gjøre samme feilen som meg. Jeg var bestevenn med en jente i klassen siden første kl. Og plutselig nå for litt siden ble jeg forelsket i henne. Jeg spurte hun om sjangs/prøvde meg på henne, men det endte med at hun ikke likte meg. Hun snakker nesten aldri til meg, og tør aldri og henge litt med meg!! Hun vil lettere sagt ikke være veninna mi mer.. Hadde jeg vært deg ville jeg heller vært vennen hennes en kjæreste. Lenke til kommentar
medlem-243806 Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Hvordan skal jeg få henne til å like meg?? Som venn Lenke til kommentar
fluff Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 hvis dere allerede er gode venner er du jo godt på vei til at det kan bli noe mer da. Dette er så feil man får det. Det er nettopp det at dere først har vært venner som gjør at det blir vanskelig for henne å se på deg som noe annet. Kan jeg spørre hvor gamle dere er? Lenke til kommentar
Melankii Skrevet 27. april 2011 Forfatter Del Skrevet 27. april 2011 Jeg er 16 og hun er et år yngre. Oh btw Ff21mars, akkurat no sånt jeg er redd for, derfor tok jeg å spurte de kloke hodene her på forumet hvordan man går fram uten å havne i en worstcase scenario. Lenke til kommentar
BelzeBob Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 belive Trå til med en gang med 100% selvsikkerhet. Det er det damer faller for. Etter min erfaring - det eneste de faller for. Kast deg over henne. På rett måte såklart. Men du må kaste deg over henne. Lenke til kommentar
Melankii Skrevet 27. april 2011 Forfatter Del Skrevet 27. april 2011 Ff21mars har du prøvd å snakke med henne? Kankje det ikke er fordi hun ikke vil være vennina di, men at hun holder seg bare unna fordi hu ikke vet hvordan hun skal reagere eller hva hun skal si? Lenke til kommentar
Melankii Skrevet 27. april 2011 Forfatter Del Skrevet 27. april 2011 Belzebob, noe sier meg at jeg ikke burde ta rådet ditt bokstavelig Men skal se om jeg greier å ta til meg litt mot og følge rådet ditt, men forsatt redd for konsekvensene... 1 Lenke til kommentar
BelzeBob Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Jeg holder tomlene for deg, belive. Lykke til! Du må gjerne være litt urolig lengst inne, men hun må føle at du er selvsikker. Det å være selvsikker og optimist er så utrolig viktig. Tro på deg selv, ha glimt i øyet og initiativ så går det bra. Lenke til kommentar
Melankii Skrevet 27. april 2011 Forfatter Del Skrevet 27. april 2011 Takk for støtten, skal prøve å ikke bli så urloig at jeg freaker ut. Nå er det bare prøve aå finne det rette tidspubktet å gjøre det på eller lage det :L Vel hvis det skjer snart så skal jeg oppdatere dere om at det gikk bra (forhapentligvis) Btw sikket mye leif, skriver fra tlf. Lenke til kommentar
Nalenu Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Å komme opp fra friends-sonen aka gjørmehulet er ingen enkel sak. Prøv å hint deg fram, flørt etc for så og se hvordan hu svarer på det. Om du ikke får respons så er det ikke mye å gjøre. Prøv å fortrenge det om mulig. Siste løsning da er å si det til hun, men kan vere risky mtp hun kan se vennskapet som ødelagt. I beste fall er dere fortsatt gode venner etterpå. Men den kan vere alt etter som. Jeg skriver litt som om utfallet skulle vere verst. Fordi du bør ha det i bakhodet. Jeg har vert i dine sko... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå