N o r e n g Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 min prosessor er mye bedre enn den på asusen Ja, om du driver med videoomkoding, det er alltid bedre å kjøre færre kjerner på raskere frekvens enn mange kjerner på lavere frekvens om du gamer. I tillegg er det Sandy Bridge mot Nehalem, det blir en rimelig lett match slik jeg ser det. Med mindre du kan dra frem noen tall som viser at din i7-720QM er bedre til spill, så vil jeg si det er lurest å kjøre Sandy Bridge. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 (endret) min prosessor er best på alt, den kan multitaske, osv. bare dra til helvete med deg, du er faen meg negativ hele tiden, når vi begge veit at prosesoren min er bedre, stikk! Jeg sier igjen: vis meg tilfeller der din prosessor slår en i5-2410M Mobile Processors (Benchmark list) Her ligger 2410M over 720QM fordi den kjører på en høyere klokkefrekvens, den har en bedre turbo og Sandy Bridge er mer effektiv per MHz. En i7-720QM vil absolutt være bedre i enkelte tilfeller der du kan dra nytte av åtte tråder, men til spill (som bruker to kjerner) vil en raskere tokjerner være bedre. EDIT: Og slutt å banne, det gjør alt så surt Endret 30. april 2011 av arni90 Lenke til kommentar
MPCME Skrevet 30. april 2011 Forfatter Del Skrevet 30. april 2011 (endret) Jeg kommer uansett ikke til å kjøpe den brukte. Jeg foretrekker sandy bridge og jeg vil ha helt ny pc. Vil asusen klare å kjøre minecraft på max, å fleste andre spill på medium/max EDIT: Du skrev på finn at du hadde testa black ops, men på forumet skrev du at du ikke har testa black ops Endret 30. april 2011 av gangangan Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Tror nok du kommer et godt stykke med Asusen du snakker om. Jeg vet ikke stort hvor bra den drar de spillene du nevner, men Minecraft er vel ikke det mest krevende der ute? Kommer du til å ta med deg skjerm og tastatur/mus når du reiser mellom din mor og far? Tilfelle du ikke gjør det en gang, kan det være greit med 15,6" fremfor 14" (Jeg er forøvrig en stor fan av numpad). Det + Språkbruk, reklamering og en mer kostbar brukt bærbar, trekker mere imot å kjøpe ny fra Komplett. (Beklager NiJoh) Lenke til kommentar
pederh Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 hvis du skal ha bærbar er dells XPS serie bra og billig LINK Lenke til kommentar
MPCME Skrevet 30. april 2011 Forfatter Del Skrevet 30. april 2011 Tror nok du kommer et godt stykke med Asusen du snakker om. Jeg vet ikke stort hvor bra den drar de spillene du nevner, men Minecraft er vel ikke det mest krevende der ute? Kommer du til å ta med deg skjerm og tastatur/mus når du reiser mellom din mor og far? Tilfelle du ikke gjør det en gang, kan det være greit med 15,6" fremfor 14" (Jeg er forøvrig en stor fan av numpad). Det + Språkbruk, reklamering og en mer kostbar brukt bærbar, trekker mere imot å kjøpe ny fra Komplett. (Beklager NiJoh) Kommer kun til å ta med mus når jeg drar til faren min. Skjermen og tastature får stå hos mora mi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå