Gå til innhold

gaming pc for 7k. Helst bærbar

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg konfirmeres 7 mai. Jeg skal kjøpe en pc (helst bærbar) som skal brukes til gaming og internett-surfing. Hvordan er ASUS x53sv fra komplett? Jeg vil helst ha en bærbar siden jeg bor i to hus. Litt hos pappa og litt hos mamma. Har tastatur, mus å skjerm. så det blir litt bedere gaming opplevelse :)

Den må kunne kjøre:

Minecraft på full, med smooth light, og graphic fancy. Uten lagg

Counter strike på full/middels uten lagg

Black ops/mw3 når det kommer, på middels/høy. uten lagg

fra 6000-7500 kroner

Endret av gangangan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjermkortet du har valgt blir dårlig i forhold til resten av systemet. Gå heller for dette.

Har ikke lagt til mus, tastatur og musematte.

Hvis du vil spare inn noen kroner, kan du gå for Fractal Design R3, som er et flott kabinett med stor plass og gode løsninger. Ser at du har tenkt på headset osv også, så hvis du prioriterer dette høyt, kan du gå ned til Nvidia GTX 570.

Lenke til kommentar

Da venter jeg med det skjermkortet du viste. Har ikke råd da. Det skjermkortet jeg valgte er et sånt midletidig skjermkort.

PS! mus, tastatur og ,musmatte må være med i prisen.

Da er det bare å gå ned til Fractal Design R3 og GTX 570.

Da får du nok råd til mus, tastatur og musematte ;)

Dette vil fortsatt gi en veldig bra ytelse!

Lenke til kommentar

X53SV virker som en solid maskin til 6500 kr.

BF3 kan jeg garantere deg ikke vil kjøre på høye innstillinger. Youtube-videoene er laget med et GTX 580 som koster 3400 kr alene, DICE har også sagt at du skal skyve grensene med dette spillet.

Det vil nok kjøre, men på noe i nærheten av høye innstillinger? Nope.

Lenke til kommentar

Har altids min kjære ps3 til å spille bf3 da :p men nå har mamma bestilt pcen til konf gave :D

Takker for alle svar!

Konsollutgavene skal bli redusert slik at PC-utgaven skal være bedre visstnok, kjøp heller på PC og kjør på lave innstillinger.

EDIT:

Den er svakere enn X53SV og koster mer... Jeg skjønner ikke helt hva du tenker på?

Endret av arni90
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...