Gå til innhold

The Real 12 Tribes Of Israel (Israelites)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønte det var noe, da jeg har en stiplet linje på tissen som det står "klipp her" på....

:p

12 stammer fra israel... Tenk at noen er stolte av å stamme fra et skikkelig ignorant ørkenfolk.... Håper jeg ble klekket ut under en god og norsk stein, for er det noe jeg ikke ville være stolt av så er det å være etterkommer av disse fjolsene...

Endret av RWS
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vest-Europeere har ingen opprinnelse fra Israel eller bibelen. Men det er mange som gjerne skulle ønske det, dersom de både er kristne og har vest-europeisk opprinnelse.

Men nei, vi er ikke noe "tribe of Israel". Det er det jødene som er.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Vesteuropeere er de virkelige Israels stammer. Denne videoen viser vår rases folkevandring inn i Norden.

Det er forlengst over og ut med Israels 12 stammer fra GT.

I NT kan du lese at Jesus Kristus skapte et nytt Israel når Han

valgte ut 12 Apostler som ble til det nye Israels 12 stammer

som omtales i NTs siste bok Åpenbaringsboken.

At du stammer fra det opprinnelige Israel har ingen betydning.

Du må være tilknytet det nye Israel Jesus Kristus skapte.

Jesus Kristus aviste jødenes "vi stammer fra Abraham" argumentasjon.

Endret av IHS
Lenke til kommentar

Du tar feil Isis Horous Seth.

Løftet og velsignelsen gjennom Jacob-Israel fortsetter den dag i dag og kan enkelt demonstreres med hvem det er som produserer i denne verden, hvem det er som besitter ressursene, kunnskapen og makten. Det er de vestlige landene som gjør. Hele den tredje verden ønsker å komme til oss pga vår rikdom.

Du har forøvrig rett i at Jesus avviste jødenes påståtte blodsbånd til Abraham.

Lenke til kommentar

Det skal bli spennende hva en ateist kommer opp med for å beskytte livsløgnene sine.

Bare så du vet det så er dette de samme livsløgnene du lever på... Bare at du har noen enda spinnvillere livsløgner i tillegg til det alle andre har i form av påstander som du og dine trosfeller tror er sannhet... Så der datt du på ditt eget sverd... :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Gutten fra Eventyret, Overlegen teknologi, overlegen økonomi og ikke minst overlegen militer slagkraft er det som gjir oss overtaket på fattige land. De har gjeld til oss. Dette på grunn av imperialiseringen og kolonialiseringen vi drev med for lenge siden. Det har ikke noe med religion å gjøre.

Det skal bli spennende å se deg bortforklare fakta.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Men nei, vi er ikke noe "tribe of Israel". Det er det jødene som er.

Bevis det gjerne.

Ordet jøde kommer av Judeaner.

Nei, feil. Det er du som kom med påstanden "vi er en jødisk stamme" så da er det du som må bevise og underbygge din påstand. Gjerne med empiriske bevis.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Skjønte det var noe, da jeg har en stiplet linje på tissen som det står "klipp her" på....

12 stammer fra israel... Tenk at noen er stolte av å stamme fra et skikkelig ignorant ørkenfolk.... Håper jeg ble klekket ut under en god og norsk stein, for er det noe jeg ikke ville være stolt av så er det å være etterkommer av disse fjolsene...

Huff og huff.

Jeg visste du hatet de som ikke hater Gud, men at du er rasist?? Det visste jeg ikke. her går du over streken, RWS. Flesteparten av jøder er ateister, så jeg forstår ikke hvor dette jødehatet kommer fra ..

Jeg håper (for din skyld) at det var en dårlig spøk.

Endret av Ph.D
Lenke til kommentar

Huff og huff.

Jeg visste du hatet de som ikke hater Gud, men at du er rasist?? Det visste jeg ikke. her går du over streken, RWS. Flesteparten av jøder er ateister, så jeg forstår ikke hvor dette jødehatet kommer fra ..

Jeg håper (for din skyld) at det var en dårlig spøk.

Hva har det med rasisme å gjøre, alle vet jo at jødene for 3000 år siden var et ignorat ørkenfolk, det er bare å lese gammle testamentet så ser man det.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Mnjaa, for 3000 år siden var kanskje jødene ignorant og barbariske men bare med våre moderne moralske og teknologiske standarder. Nå om dagen er alle religiøse ignorant, og en hel del tror på noe barbarisk. Selv om de ikke vet det. mtp. folk ikke leser Bibelen.

Lenke til kommentar

Mnjaa, for 3000 år siden var kanskje jødene ignorant og barbariske men bare med våre moderne moralske og teknologiske standarder. Nå om dagen er alle religiøse ignorant, og en hel del tror på noe barbarisk. Selv om de ikke vet det. mtp. folk ikke leser Bibelen.

Nei, jødene var ganske dumme sammnelignet med andre deler av verden, På samme tid som Jødene trodde jorda var flat hadde grekerne funnet ut at den rund, mens jødene var veldig opptatt av å ikke plukke opp pinneved på lørdager, hadde grekerne store filosofer.

Hvorfor er nesten alle de store filosofene fra klassiske tider grekere eller egyptere, mens vi ikke har noen store jødiske filosofer.

De var rett og slett dumme på den tiden, heldgivis har jødene forbedret seg kraftig, noe som er tydlige da de har noe som 60% av alle nobels priser.

Lenke til kommentar

Heldgivis har jødene forbedret seg kraftig, noe som er tydlige da de har noe som 60% av alle nobels priser.

Nettopp. Hvis du ikke allerede har sett den:

http://www.youtube.com/watch?v=saeky9I5T9c

Uansett er det rasistisk å uttale seg slik om en rase. Det har ingenting å si hvor intelligente de er! Jødene har møtt mye motstand gjennom sin 4000 år gamle historie. Men de lever fortsatt! De overlevde til og med Holocaust!

Her prøver jeg ikke å provosere fram en debatt om hvor smarte jøder er. Jeg reagerte bare på måten RWS ordla seg om jøder.

Endret av Ph.D
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Vesteuropeere er de virkelige Israels stammer. Denne videoen viser vår rases folkevandring inn i Norden.

Det er forlengst over og ut med Israels 12 stammer fra GT.

Jesus Kristus aviste jødenes "vi stammer fra Abraham" argumentasjon.

Nei det er ikke "over og ut med Israels 12 stammer fra GT" Gutten fra eventyret har rett. Vi hvite Europeere er etterkommere etter Israels stammer.

Og det var til Israels stammer Jesus sendte sine apostler for å forkynne.

Dette er ikke uten betydning, for Israels folk er fremdeles Guds folk.

Men det er likevel slik at alle må følge Jesus og bli kristne, og alle kristne av alle folkeslag har nå mulighet til å bli frelst gjennom å følge Jesus.

At Jesus avviste "vi stammer fra Abraham" argumentasjon, var fordi allerede på Jesu tid var de fleste jøder i galilea falske jøder, og slett ikke av Abrahams ætt, og de hadde en satanistisk religion som vi i dag kaller jødedommen og som jødene utviklet under fangenskapet i Babylon.

Denne religionen som vi i dag kaller jødedommen hadde heller ingenting å gjøre med Israels gamle religion fra GT,og det har heller ikke jødedommen i dag.

Jødene fulgte sine egne skrifter i den babylonske talmud, og det gjør de også i dag. GT bruker de bare i forvridd form for å understreke sin egen perverse lære i talmud.

Jødene i dag er heller ikke ekte jøder av judah stamme, men jøder kun i kraft av religionen jødedommen.

Ca 95 % av jødene i dag er etterkommere etter khazarene som konverterte kollektivt til jødedommen i år 740, resten er antakelig etterkommere etter de falske jødene som bodde i Galilea på Jesu tid og noen er også jøder som har konvertert til jødedommen på et senere tdspunkt.

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...