SineTwo Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Hei, har en 3com wireless router og en 3com usb klient. Det ser ut til at jeg får spilt divx til å begynne med over wlanet, men så stopper det opp innimellom, også går det greit igjen. Tenkte meg at 4-5mbit burde ha vært nok for å "streame" divx? Finnes det en bra player som kan buffere divx før det spilles av slik at avspillingen vil gå hakkfritt? Eller noe annet man kan gjøre for å konstant få connection med wlanet eller noe liknende? Takk SineTwo [/b] Lenke til kommentar
Rim Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Installer DU Meter og se om hastigheten plutselig dropper. Dersom du kjører noe WEP med "flytende nøkkel" (altså bytter WEP-nøkkel) kan det være noe re-negotiation som skjer. Kjenner desverre dårlig til hvordan 3COM håndterer dette. Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Jeg bruker 3com wireless access point, og kan fint streame divx i meget høy kvalitet. syns dette var litt merkelig, men jeg bruker ikke usb til mottak, men innebygd på laptop. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå