Gå til innhold

Ser etter en bærbar til skolebruk (4-5000kr)

Anbefalte innlegg

Lillesøsteren min begynner på ungdomsskolen til høsten. Så da trenger hun en bærbar PC som ikke er så alt for tung å drasse med seg. Ser for meg en PC med 14-15" skjerm og windows 7. Noen som kan anbefale noe til rundt 4-5000kr ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva med denne? http://cdon.no/elektronikk/acer_as3820t_i3-370m_4gb_320gb_13.3_w7hp-14186894

4539 kr

13,3" LED-skjerm

Opp till 8-timers batterilevetid

Intel Core i3-370M

4GB DDR3 RAM

320GB harddisk

1,8 kg

Takk for svaret, men jeg velger å vike unna alt som har med Acer å gjøre basert på tidligere erfaringer. 1,8kg var vel også litt i det meste laget for en 13"? Eller er det jeg som er helt på bærtur her? o_O

Lenke til kommentar

Hva med denne? På tilbud hos ps.no. Er også 1,8kg, men tror ikke det er så unormalt.

Ungdomskole? PC? Woot?!Hva har verden blitt siden jeg gikk ut av ungdomskolen for 3 år siden?!

Lurer jeg på og, gikk ut for et år siden. Vi fikk ikke lov å ha med pcer engang.

Enig med en 13,3". Passe størrelse å ha med seg rundt. 15 synes jeg er litt for upraktisk

Enig, bør være 13,3 desverre er forslaget mitt på 15, men hun kan jo se etter en brukt Mac på finn? Multicom har tilbud på denne, de reklamerte med den på facebook sidene dems.

Edit: arco3 sitt forslag er et vinner forslag.

Endret av chri-ot
Lenke til kommentar

Hva med denne? På tilbud hos ps.no. Er også 1,8kg, men tror ikke det er så unormalt.

Hmm.. Var visst et stort minus at den ikke hadde dvd-spiller. Finnes det kanskje en litt dyrere versjon der det følger med?

Hvor mye bruker hun dvd-spilleren? Kanskje det holder med en ekstern, f.eks. denne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...