Gå til innhold

Gode spill til Android

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om du laster ned n64oid (Emulator for Nintendo 64)så kan du spille Super Mario Bros 64 i god hastighet (800 mhz telefon eller mer) Dessverre fungerer ikke denne emulatoren til så mye mer. Men Mario 64 går knirkefritt. Og Mario Kart.

Hva med playstation? FPse emulerer godt. Passer perfekt til 2,5D spill som Wild9 og Strider 2 (Playstation One roms)

Eller hva med Sega? Gensoid emulerer Sega Genesis spill. Spill Sonic!

For å ikke glemme SNesoid som emulerer Super Nintendo. Super Mario 1, 2, og 3 og haugevis med andre klassikere.

For å laste ned ROMs (Spill) til disse emulatorene vil jeg annbefale RomFetcher eller RomFinder.

Av native androidspill kan jeg annbefale det meste fra gameloft sine sider samt disse fra Market:

Jet Car Stunts

PES2011

Asphalt 5

Sky Force

Guerilla Bob

Need For Speed Shift

og Reckless Racing

Håper dette hjelper. Det er tonnevis av spill til android men Emulatorer er stort sett veien å gå.

Lenke til kommentar

For alle som liker Final Fantasy og liknende RPG'er kan jeg anbefale Eternal Legacy, lastet ned i går og er utrolig gøy og imponerende.

EternalLegacy1.jpg

eternal_legacy_2.jpg

Lastes ned ved å gå til www.gameloft.com fra mobilen din, hvis mobilen din støtter det (smooth as hell på HTC Desire HD).

Endret av Geirern
Lenke til kommentar

For alle som liker Final Fantasy og liknende RPG'er kan jeg anbefale Eternal Legacy, lastet ned i går og er utrolig gøy og imponerende.

EternalLegacy1.jpg

eternal_legacy_2.jpg

Lastes ned ved å gå til www.gameloft.com fra mobilen din, hvis mobilen din støtter det (smooth as hell på HTC Desire HD).

Garh, dette så utrolig moro ut, men selvfølgelig fungerer det ikke til Galaxy S2. T_T FML. Endret av Calath
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Ingen har nevnt Gun Bros! Trivelig lite skytespel med exp og masse våpen og armor-oppgraderinger. Det funker etter freemium-modellen, altså med to typer valuta, en du tjener ved å skyte ting, og en som du kan kjøpe (eller tjene ved å prøve ut forskjellige apps).

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 måneder senere...

EternalLegacy1.jpg

eternal_legacy_2.jpg

(Gammelt innlegg men men)

Imponerende grafikk, har hatt DHD i ett år nå, burde visst om det spillet xD

Anbefaler disse spillene:

Modern Combat 2 Black Pegasus (Nærmeste du kommer Call Of Duty på Android)

Asphalt 6

Order And Chaos Online (RPG)

Dragon Fly

Real Football 2011

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Nova 2 HD: En ute av de beste FPS til mobil vil jeg tro. Litt knotete styring, men man venne seg ganske fort til det. Dessuten ser spillet helt fantastisk ut.

post-88331-0-84772300-1324561786_thumb.jpg

Earth and Legend: Et supert RPG spill, noe vanskelig til tider. Her går det ut på magi, sverdkamp og levling så visst du liker sånt er dette spillet et must. Må igjen nevne at grafikken er helt fantastisk.

post-88331-0-06880300-1324561953_thumb.jpg

Where's My Water: Greit og enkelt fysikk spill hvor det går ut på å få samlet 3 bade ender og vann så Swampy får tatt seg et bad. Spillet er enkelt i begynelsen, men blir ganske utfordrene etterhvert. Grei underholdning på bussturen.

post-88331-0-83498700-1324562173_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...