Mr. President™ Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 bør jo nevnes, super grafikk! Den var bra! Kan huske at jeg spilte slike spill på sånne "dumme" mobiltelefoner Lenke til kommentar
theDaniel Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Om du laster ned n64oid (Emulator for Nintendo 64)så kan du spille Super Mario Bros 64 i god hastighet (800 mhz telefon eller mer) Dessverre fungerer ikke denne emulatoren til så mye mer. Men Mario 64 går knirkefritt. Og Mario Kart. Hva med playstation? FPse emulerer godt. Passer perfekt til 2,5D spill som Wild9 og Strider 2 (Playstation One roms) Eller hva med Sega? Gensoid emulerer Sega Genesis spill. Spill Sonic! For å ikke glemme SNesoid som emulerer Super Nintendo. Super Mario 1, 2, og 3 og haugevis med andre klassikere. For å laste ned ROMs (Spill) til disse emulatorene vil jeg annbefale RomFetcher eller RomFinder. Av native androidspill kan jeg annbefale det meste fra gameloft sine sider samt disse fra Market: Jet Car Stunts PES2011 Asphalt 5 Sky Force Guerilla Bob Need For Speed Shift og Reckless Racing Håper dette hjelper. Det er tonnevis av spill til android men Emulatorer er stort sett veien å gå. Lenke til kommentar
Geirern Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 (endret) For alle som liker Final Fantasy og liknende RPG'er kan jeg anbefale Eternal Legacy, lastet ned i går og er utrolig gøy og imponerende. Lastes ned ved å gå til www.gameloft.com fra mobilen din, hvis mobilen din støtter det (smooth as hell på HTC Desire HD). Endret 19. mai 2011 av Geirern Lenke til kommentar
µT. Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Stupid Zombies Er et casual spill som kan spilles i 1 minutt eller 1 time. Lenke til kommentar
TomTom01 Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Om du kjører en emulator, hvordan kjører du da igang spillene i denne? Lenke til kommentar
jonask84 Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Jeg liker pixel grafikk, digger Pixel Memory, et lite men ganske polert memory spill Lenke til kommentar
AudioV Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Glow Hockey Brain Genious Worms SNES-spill via SNESOID Super Mario Bros. World F-Zero Donkey Kong Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 (endret) For alle som liker Final Fantasy og liknende RPG'er kan jeg anbefale Eternal Legacy, lastet ned i går og er utrolig gøy og imponerende. Lastes ned ved å gå til www.gameloft.com fra mobilen din, hvis mobilen din støtter det (smooth as hell på HTC Desire HD). Garh, dette så utrolig moro ut, men selvfølgelig fungerer det ikke til Galaxy S2. T_T FML. Endret 21. mai 2011 av Calath Lenke til kommentar
Misteltein Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Ingen har nevnt Gun Bros! Trivelig lite skytespel med exp og masse våpen og armor-oppgraderinger. Det funker etter freemium-modellen, altså med to typer valuta, en du tjener ved å skyte ting, og en som du kan kjøpe (eller tjene ved å prøve ut forskjellige apps). Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Age of zombies er et genialt spill, hvis det ikke har blitt nevnt allerede. Fieldrunners er også et flott tower defense spill, som er porter fra iphone Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Cut The Rope, Ett spill jeg har spilt myye i det siste. Finnes ikke på market, men .apk ligger på www.Getjar.com Åsså har du jo Stair Dismount, ganske fysikkbasert morsomt spill. http://www.stairdismount.com/ Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Har sittet litt for mange timer med Grand Prix Story i det siste. Noe av det bedre på lenge, og med herlig retro grafikk og musikk. Lenke til kommentar
Gjest medlem7055 Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Worms er en klassiker. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 For alle som liker Final Fantasy og liknende RPG'er kan jeg anbefale Eternal Legacy, lastet ned i går og er utrolig gøy og imponerende. Lastes ned ved å gå til www.gameloft.com fra mobilen din, hvis mobilen din støtter det (smooth as hell på HTC Desire HD). (Gammelt innlegg men men) Imponerende grafikk, har hatt DHD i ett år nå, burde visst om det spillet xD Anbefaler disse spillene: Modern Combat 2 Black Pegasus (Nærmeste du kommer Call Of Duty på Android) Asphalt 6 Order And Chaos Online (RPG) Dragon Fly Real Football 2011 Lenke til kommentar
martalika Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Jeg liker spillet heter Cardaddy - - kult hvis du elsker biler Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Nova 2 HD: En ute av de beste FPS til mobil vil jeg tro. Litt knotete styring, men man venne seg ganske fort til det. Dessuten ser spillet helt fantastisk ut. Earth and Legend: Et supert RPG spill, noe vanskelig til tider. Her går det ut på magi, sverdkamp og levling så visst du liker sånt er dette spillet et must. Må igjen nevne at grafikken er helt fantastisk. Where's My Water: Greit og enkelt fysikk spill hvor det går ut på å få samlet 3 bade ender og vann så Swampy får tatt seg et bad. Spillet er enkelt i begynelsen, men blir ganske utfordrene etterhvert. Grei underholdning på bussturen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå