fiskfisk Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Bli med og lær hvordan kampene fungerer. Se filmen nå Lenke til kommentar
Sesseth Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Kan ikke utviklere unngå blodsprut på skjermen i tredje personspill? Greit nok i første personvinkel, men i tredje? Pffff. Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Ser tøft ut men var tynt med folk på den festningen, forsvarerne pleide gjerne å sverme de stedene hvor fienden kom inn... så med mindre de har sulta ut mesteparten var det litt slapt, og hva pokker gjør KONGEN der? Tvilsomt... Bare ett par logiske brister, men ellers ser det kult ut Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Ganske drastisk forandring i kampsystemet, men det var forventet siden det gamle ikke falt i så god smak hos alle. Men spillet ser fantastisk ut, det skal de ha. Lenke til kommentar
Uncas Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Det fins ikke logiske brister i fantasien! Lenke til kommentar
L00nieX Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 WORD! tenkte akkuratt det samme, hva GJØR kongen der?! Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Spillet ser veldig tøft ut, selv har jeg ikke spilt det første pågrunn av det grusomme kampsystemet, men lurer nesten på om jeg må dra meg igjennom det før dette kommer ut... Off topic: Er det ærligtalt bare jeg som alltid har problemer med avspilleren på gamer.no? Hvis jeg pauser og så starter den igjen så fryser bilde mens lyden fortsetter og fullscreen funksjonen har ikke fungert hvis det har vært noen ads på siden...det var ikke tilfelle nå men. Endte opp med å se denne på gametrailers istedet. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Aldri forstått hvorfor folk klaget sånn over kampsystemet. Fungerer fint i praksis, selv om det ser litt kjedelig ut før du får kommet deg litt opp i nivåene. Men med mulighetene til signs og div. kjemiske produkter så er det dypt nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå