Santar Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 (endret) Activision har nå sluppet info og en trailer om det nye zombie kartet som følger med den kommende escalation tileggspakken til Call of Duty Black Ops. Og det er mer enn bare enda et kart til zombie modusen i spillet. De har nemmelig fått skuespillerne Danny Trejo(Machete), Sarah Michelle Gellar(Buffy), Robert Englund(Nightmare on Elm Street) og Michael Rooker(Walking Dead) til å gi stemme og likheter til de spillbare karakterene i dette zombie kartet. Zombie film regissør George A Romero er også med som en boss virker det som. Sjekk den helsprø traileren hehe http://www.youtube.com/watch?v=BFhBWJ7gKSY&feature=player_embedded Endret 26. april 2011 av Santar Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Jeg er nok fornøyde me de som er, jeg tur at jeg kommer till å ikke kjøpe de :!: Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Høygaffel! Akimbo Machete! Ny perk! OMFG gleder meg. Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Gamle story'en er borte, ingen gal russer og ikke mer Samantah's Story. Må nok si at jeg er svært skuffet at de ikke fortsetter historien, når acension bygget opp til et syk oppfølger, med slutten på "Mystery Man" Easter Egg'et. Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 (endret) Gamle story'en er borte, ingen gal russer og ikke mer Samantah's Story. Må nok si at jeg er svært skuffet at de ikke fortsetter historien, når acension bygget opp til et syk oppfølger, med slutten på "Mystery Man" Easter Egg'et. Nå kommer det jo også en map pack etter denne da, og det har også blitt ryktet om en 'zombie only' map pack. Så tror nok Treyarch tar opp tråden med 'Mystery Man' og Samantha i dem. Dette blir nok som en Five #2, uten så mye historie etc. Endret 27. april 2011 av joalim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå