andreas_dohl Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Har nå spilt ocraina of time en stund på project 64 og har nå blitt en stor gutt! Det som er problemet er at jeg etter en liten titt i walktrough'en fant ut at jeg mangler den melodien vi skal lære av hu jenta for å få tak i hesten... må jeg starte på nytt eller finnes det en måte å få melodien på enda? Lenke til kommentar
notarget Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Jeg tror du kan få den enda.. jeg fikk den på hestegården der hun jobber. Jeg trudde man måtte ha den låten for å komme videre i spillet :-? Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Hvis det er noe du mangler som liten sopp, så er det vel bare å løpe til det tempelet og sette tilbake sverdet. Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Har spillet på nintendo 64. Husker jeg ikke feil, fikk man melodien på gården. skal ikke være noe problem, lillebroren min rundet d for lenge siden Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Ganske lett, du tar forest tempelet, så kommer zelda og forteller om hvordan du skal bli ung igjen... du stapper sverdet tilbake i steinen det sto i.... så drar du til Farmen... og snakker med Malon, hun står å synger, så drar du fram ocarinaen foran henne, da lærer hun deg eponas song, som hun lærte av moren sin. Du bruker den sangen til å tilkalle epona ute på fielden... :wink: Lenke til kommentar
DaChronix Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Ganske lett, du tar forest tempelet, så kommer zelda og forteller om hvordan du skal bli ung igjen... du stapper sverdet tilbake i steinen det sto i.... så drar du til Farmen... og snakker med Malon, hun står å synger, så drar du fram ocarinaen foran henne, da lærer hun deg eponas song, som hun lærte av moren sin. Du bruker den sangen til å tilkalle epona ute på fielden... :wink: korrekt! og ja, du trenger virkelig Epona for å komme deg igjennom spillet men fy deg for å bruke PJ64 på et såpass knallbra spill! : /daChronix Lenke til kommentar
Döden Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 men fy deg for å bruke PJ64 på et såpass knallbra spill! : JA fy! :wink: Lenke til kommentar
Bralt Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Holder på med det på project 64 jeg også Sitter fast i den i den byen der de steinfolka bor(husker ikke navn) i fjellet. Har nettop fått den evnen til å bære bomber men, Høvdingen sier jeg skal bruke den evnen til å komme meg inn i et dungeon og drepe monsteret. Finner selvfølgelig ikke inngangen :oops: , så er det noen som vet hvor jeg finner den PS. Noen som vil selge Oot til gamecube?(bonusdisken) Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Holder på med det på project 64 jeg også Sitter fast i den i den byen der de steinfolka bor(husker ikke navn) i fjellet. Har nettop fått den evnen til å bære bomber men, Høvdingen sier jeg skal bruke den evnen til å komme meg inn i et dungeon og drepe monsteret. Finner selvfølgelig ikke inngangen :oops: , så er det noen som vet hvor jeg finner den PS. Noen som vil selge Oot til gamecube?(bonusdisken) jeg mener det er en hule mellom byen og fjellbyen du skal sprenge opp. Lenke til kommentar
Raggie Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Nå fikk jeg sinnsykt lyst til å spille Zelda igjen! Det er nok det beste spillet jeg har spilt noensinne, har av en eller annen grunn ikke spilt Majoras Mask.... Og har ikke GC så får ikke spilt Windwaker heller... Lenke til kommentar
Bralt Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Til han som ville selge Oot til meg: Kan du sende meg en mail på [email protected]? Klarte selvfølgelig å rote vekk mailadressen din så jeg håper du leser dette! Er fremdeles interessert spillet hvis du lurer Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Synes Zelda ocarina of time er verdt pengene det koster og kjøpe.... 8) Lenke til kommentar
DaChronix Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 verd dets verdi i gull (nesten) etter min mening, er kanskje ikke like vanskelig som de andre zelda spillene, men for en stemning det lager :D /daChronix Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå