Gå til innhold

Flash player klikket og vil ikke installeres

Anbefalte innlegg

Hei hei.

Det er noe galt her nå. Flash player har virket normalt hele tiden. Men nå kommer jeg ikke inn på facebook spill, web tv eller noe lengre. Og jeg får ikke innstallert det på nytt. Går heller ikke ann å gjennopprette windows til et tidligere tidspunkt. Går inn på "http://get.adobe.com/flashplayer/" og trykker på Download now, men kommer bare på samme siden. Kommer ingen vei. Noen ganger går det, så kommer det at filen er risikoutsatt av smart-filter i nettleseren. Men så kjører jeg den forde, så lastes det ned og innstalleres i adobe manager eller noe, men så kommer det bare feilmelding opp på slutten. Finner ikke noe om denne feilmeldinga. Har prøvd å avinnstallere flash og innstallere på nytt, men ingenting nytter.

Endret av Aulie
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jammen finner ikke noe med CCleaner eller Norton anti virus og flere programmer.

Virus som "virker som de skal" er laget slik at de populære antivirusprogrammer blokkeres fra å kjøre en scan på filene som er infiserte.

Uansett, jeg velger å stå på mitt. Kanskje med en ørliten modifisering av påstanden: Du har nok en pil råtten windows-installasjon. Ta deg en tur på PC-sjappa og få dem til å legge in windows på nytt for deg.

Lykke til :)

Lenke til kommentar

Det er dette problemet jeg har som jeg fant ut at en annen hadde også:

"It's my router and it's not working with Internet Explorer. I figured this out by doing the following and don't ask why (lol):

I thought maybe its the router. It had gone down one day and was stormy so because it wouldn't work I tried new eternet cable I had and it was working again. So I bypassed the router and in Internet Explorer I could still do nothing in FB or watch videos. The one thing I could do though, which I couldn't do while wireless was uninstall adobe flash player and reinstall it AND d/l programs w/o getting the blocked error about digital sig. I was getting error trying to download anything. So I saw others were using Opera so I d/l it. Facebook features all came back but I still wasn't able to watch video because Opera didn't support it or it didn't support Opera! Whichever, I'm not a computer person trust me! So I went and got Mozilla Firefox. My facebook is now fixed and I can watch videos. I am going to delete Opera now."

Men jeg skjønner ikke helt hva jeg skal gjøre? OG det stemmer jo at alt her skjedde etter vi fikk ny router igår + nytt nett.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119

Avinnstaller flash, gå inn på en side som bruker flash.

Får da opp melding om at du mangler flash, og tilbud om å legge det til.

Kan også være en ide å fjerne mappene med gammel flashrester og lignende først.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...