Gå til innhold

Trenger du hjelp til drift av nettsiden din?

Anbefalte innlegg

Heisann.

Jeg bare lurer på om det er noen som driver en nettside og trenger hjelp med å drifte den.

Da mener jeg ikke om du trenger hjelp til koding, økonomisk støtte o.l, men om du kanskje trenger en skribent, en moderator eller noe lignende hvor man ikke trenger noen spesiell utdanning; hvor kanskje interesser er nok?

Jeg kunne gjerne tenkt meg å hjulpet til med noe sånt, og det er sikkert noen andre som kunne tenkt seg det samme også. Vil selvsagt ikke kreve noen betaling da jeg liker å se på det som en liten hobby.

Jeg og en kompis driftet en nettside selv engang, og vi vet hvor vanskelig det kan være å skaffe mennesker som hjelper til - så her tilbyr jeg min hjelp, om du skulle trenge noe. Andre må gjerne også si fra om de tilbyr det samme som jeg gjør. :)

Endret av Complain
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Driver ikke noen nettside, men skulle gjerne gjort det hvis jeg bare hadde visst hvordan og hva innholdet skulle vært :) Tilbyr også meg selv som "ekstra hjelp" til drift av nettside hvis noen skulle trenge. Alt jeg skriver på nå er en liten teit blogg :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...