€uropa Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Jeg skal kle meg ut. Det må være en kjent person eller en kjent filmkarakter. Fortell gjerne hvilke(t) kjennetegn den personen har. Takk for alle forslag. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 James Bond Hitman (vanlig litt fin dress og knallrødt slips) Jokeren (kan være storsuksess) Spider-Man i sivile klær (dvs. komme uten kostyme) Dr. Evil Lommemannen (ikke kjent fra filmer, men likevel verdt å nevne. Klipp vekk innerfôret i lommene, ta på deg en anonym jakke og trekk en slitt caps langt nedover i pannen. Gå med krummet rygg og hender i lommene. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 26. april 2011 Forfatter Del Skrevet 26. april 2011 Det hadde vært veldig greit å være en person som har en spesiell hatt eller noe annet tilbehør som er lett å oppdrive. Men alle forslag blir vurdert. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Charlie the (ma)sheen? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Sherlock Holmes (velkjent hodeplagg) Philias Fog (flosshatt) Diktator (høy bremm på militært hodeplagget). Che eller Fidel (skjegg i tillegg) Ibn Batou (Araberhodeplagg) Mikke Mus som detektiv (store ører et must) Dobald (båtlue og bar nedentil) TS må ha svært dårlig fantasi. Slipp fantasien løs! Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Vet nøyaktig hvem jeg hadde valgt: 1 Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Jeg støtter den Sebbe. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Indiana Jones Han Solo Chewbacca Darth Vader Clint Eastwood i en eller annen western Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Uncle Sam. Kul hatt du vil få bruk for i flere andledninger og sikkert ikke mange andre som kommer på det til tross for at alle kjenner til Uncle Sam. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå