Tommyeen Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Hei, jeg å min samboer har vær sin iphone, jeg har 3gs og hun har iphone4. vi har trådløst internett i huse og i går kveld kunne vi plutselig ikke logge inn på wifien med iphon telefonene. jeg trodde da det var noe feil med det trådløste så testa med 2 bærbare pc'er å trådløste funka på begge pc'ene. prøver å logge inn men kommer bare opp "kan ikke koble seg til (Nettverksnavn)" har prøvd å nullstilla iphon nettverkinstillinge osv, men til ingen nytte. Hvorfor funker det ikke ?? Iphonen finner det trådløse nettet, men kan altså ikke koble på. håpe på en løøøsniing.. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 (endret) WIFI routeren er sikkert satt opp med kanalvalg til "Auto" og har skiftet kanal til en som ikke virker på mobilen men OK på PCene. Don't use 10. Or 9, 8, etc.The ONLY channels to use are 1, 6, or 11 http://forums.whirlpool.net.au/archive/1502414 Så sett opp trådløs routeren f.eks til fixed kanal 11 Eks med min d-link router (i manual WIFI setup seksjon) Endret 26. april 2011 av syar2003 Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 26. april 2011 Forfatter Del Skrevet 26. april 2011 enkelt for deg som kanskje kan logge inn på rutern e litt usikker på hvordan jeg gjør det:P Lenke til kommentar
TripleRainbow Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Tja, kan jo bruke mitt første innlegg til å prøve å hjelpe noen. Jeg antar at du har gjort standardgrepene ved å skru routeren av og på. Hvis ting har funket før, så er det ikke grenser for hva en liten restart kan gjøre. Ellers kan det selvsagt hjelpe om du finner ut hva slags router du har. Det vil gjøre det litt lettere å finne en løsning. Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Hei noen som kan hjelpe meg? Link: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1353920 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå