leorat Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 har spurt om det her en del ganger, og beklager hvis jeg gjentar meg selv men jeg skal ha pc til ca. 6000 kr! og i løpet av dagen tok jeg meg en tur til expert hvor han anbefalte meg denne her: http://www.expert.no/product/product.aspx?identifier=153413&cookie_test=true pcen skal brukes litt som en allround pc, men ønsker å kunne kjøre spill som COD, Minecraft og spill av lignende krav! er dette en ok pc da? finner ikke noe reviews eller tester via google heller! takk for alle svar (: Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Vil heller anbefale deg denne pcen: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=630919 Da den har den nyeste teknologien i seg. Altså Sandy bridge. Ja, den koster 500kroner mer der. Men det er verdt. Er som sakt bedre prosessor og bedre skjermkort. Lenke til kommentar
leorat Skrevet 26. april 2011 Forfatter Del Skrevet 26. april 2011 Vil heller anbefale deg denne pcen: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=630919 Da den har den nyeste teknologien i seg. Altså Sandy bridge. Ja, den koster 500kroner mer der. Men det er verdt. Er som sakt bedre prosessor og bedre skjermkort. Vil helst ungå og kjøpe pcen over internett, for jeg ser for meg at retur av pc og sånne ting er en god del værre en ved kjøp hos expert og lignende, eller er det bare jeg som er naiv? Lenke til kommentar
Cleaf Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Tror nok du er litt naiv ja. Komplett eller f.eks DustinHome er gode butikker med fin support. I tillegg har du full angrerett i 14 dager, dersom du ikke er fornøyd så er det pengene tilbake uten spørsmål. Tror du får noe av den samme ordning i butikk, men er ikke noe negativt med å handle hos Komplett eller Dustin. 1 Lenke til kommentar
leorat Skrevet 26. april 2011 Forfatter Del Skrevet 26. april 2011 (endret) Tror nok du er litt naiv ja. Komplett eller f.eks DustinHome er gode butikker med fin support. I tillegg har du full angrerett i 14 dager, dersom du ikke er fornøyd så er det pengene tilbake uten spørsmål. Tror du får noe av den samme ordning i butikk, men er ikke noe negativt med å handle hos Komplett eller Dustin. åja, samme hvis pcen ryker? :S sender jeg bare pcen inn da også, akkurat som i en vanlig butikk? eller må det da bli direkte til ASUS? Endret 26. april 2011 av leorat Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Viss det er noe som skjer, så har ASUS selv en hveldig god ordning på det. Istedenfor å sende til butikk og så la butikken sende den videre for deg som tar 1 uke ekstra, så sender du den dirkte til dem. Men du må jo selvsagt ringe dem da. har gjort dette selv, å jeg får alltid en blid dame eller hyggelig mann i andre enden som geleder deg gjennom alt Akkurat på samme måte som du måtte gjort på nettbutikken. Kjøper du en asus fysisk i butikk, så gjør dem akkurat det samme, pluss det tar en del lengre tid. Så du trenger ikke å vær redd for å kjøpe over nettet. Er like trygt så lenge du holde deg til norske sider, som å kjøpe fysisk fra butikk 2 Lenke til kommentar
leorat Skrevet 26. april 2011 Forfatter Del Skrevet 26. april 2011 det er godt å høre! tusen takk for alle svar, hjelper masse!(: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå