StianGran Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Noen som har Noise Control sitt Server Tower som de selger på microplex.no?? Så på Noise Control sine sider der står det at det er tre 80mm vifte plasser. Hvor er disse, 2 bak 1 foran? Hvis jeg kjøper dette hadde jeg tenkt å sette inn ett par 120mm'ere i steden for 80mm'ere, fikser dette sikkert greit foran i noen av de MANGE 5,25" slottene men er det plass til en 120mm bak under PSU et sted eller blir dette et stort problem Takk for alle andre meninger og synspunkter på kabinettet Lenke til kommentar
StianGran Skrevet 27. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2003 Ingen som har dette eller kjenner noen som har det som kan skaffe noen bilder eller mer detaljerte specs Lenke til kommentar
MagE Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 nei, det er et servertower så det er lagd for serverar ikkje vanlige pc'ar (vist du ikkje skal bruke det som server (det er sikkert hotswapebol (<skrivefeil)) desuten: feilposting dette har ingenting med casemoding og jere Lenke til kommentar
StianGran Skrevet 3. august 2003 Forfatter Del Skrevet 3. august 2003 Det kan jo brukes til vanlige PC'er selv om det er beregnet for servere...... Og hva f**n er hotswapebol??? Lenke til kommentar
ExcuZ Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 hotswap er i allefall slik at du kan bytte ting mens pcen står på, så hotswapbol tipper jeg at er slik at du kan enkelt bytte harddisker mens pcen er på.. Lenke til kommentar
DrSpawn Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Ikke å anbefalle det der, svinedyrt selv uten PSU! ps: Det har ikke noe med "hotswapable" å gjøre, det er et helt tomt kabinett, men med mye plass! Bilde av innsiden: pps: Ikke lov med animerte avatarer her på forumet! :-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå