CustomTP Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Går dette i det hele tatt? Har for tiden 2x benq 22¨ og en samsung 22¨ og ønsker da selvfølgelig 'fler-skjermeri'.. På skjermkortet er det 2x dvi-i og en mini-hdmi(eller hva det nå heter) Takker! Peace! Lenke til kommentar
Ekinorak Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Går dette i det hele tatt? Har for tiden 2x benq 22¨ og en samsung 22¨ og ønsker da selvfølgelig 'fler-skjermeri'.. På skjermkortet er det 2x dvi-i og en mini-hdmi(eller hva det nå heter) Takker! Peace! Du kan koble til 3 skjermer til koretet, men du kan bare bruke 2 av gangen. Med f.eks sli så kan du koble til flere skjermer, ellers så må du ha et skjermkort fra AMD eller Gtx 590. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Ingen Nvidia-kort støtter tre skjermer med unntak av dobbel-GPU kort Lenke til kommentar
CustomTP Skrevet 26. april 2011 Forfatter Del Skrevet 26. april 2011 Har formula iv kortet nå. Bør jeg da satse på å selge det skjermkortet jeg har nå og heller kjøpe kort til et crossfire oppsett (isåfall hvilke kort?), eller burde jeg kjøpe et bedre nvidia kort med dobbel gpu kjerne? Lenke til kommentar
CustomTP Skrevet 27. april 2011 Forfatter Del Skrevet 27. april 2011 Hva med f.eks et 'ASUS Radeon HD 6970 2GB GDDR5'? Vet at ytelsen er noe under 5xx serien til nvidia En annen ting, tror dere det vil ta lang tid før prisene synker på 6xxx-serien når 7xxx-serien kommer i juni, er det verdt å vente Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Det er ingenting som tyder på at 7000-serien skal komme i juni. TSMC kansellerte 32nm-prosessen som de nåværende grafikkortene skulle vært på for å fokusere på 28nm, de sliter sannsynligvis med å få en god prosess. Kanskje kommer det noe til juletider, men det blir nok like vanskelig å få tak i noe som kommer da, som det var å få tak i HD 5800-serien. At du har Crosshair Formula IV har ingenting å si på grafikkytelsen din. Hva har du tenkt å gjøre med de tre skjermene? Eyefinity/Surround? Eller er det bare for å kjøre tre skjermer for produktivitet? Jeg tror du blir begrenset til å kjøre Surround om du skal ha tre skjermer og SLI på Nvidia. Et alternativ blir å kjøpe et billig kort til 300-400 kr et sted, merk at du bør da kjøpe Nvidia. Lenke til kommentar
CustomTP Skrevet 4. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2011 Formula iv støtter ikke sli, kun crossfire.. første pri er produktivitet, men eyefinity er et pluss.. Tror jeg går for asus 6950 2gb DirectCUII, og DM Triple Monitor Mount.. Noen som synes dette er helt på tryne? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Når det gjelder 3 skjermer for spilling er ATi overlegen NV. Mer innstillinger, selv om jeg synes de er litt fattige og kunne tenkt meg mer, så er det fortsatt mer enn du får i NV leiren. Har ett treveis CF oppsett med 5970 + 5870 og Eyefinity med 3x 24 tommers BenQ skjermer. Lenke til kommentar
CustomTP Skrevet 6. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2011 kjører du crossfire med to ulike skjermkort, eller hvordan fungerer dette? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 5970 er det samme som 5870 bare at det er 2x GPUer på ett kort. Så totalt er det 3 skjermkort i maskinen, men jeg må sjekke at jeg får CF'en til å funke. Er litt kjent at spill sliter når de har flere GPUer i Eyefinity og det er separate kort (Ikke dual GPU kort.) siden problemet ligger i båndbredde kommunikasjonen mellom kortene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå