Henrik C Skrevet 28. april 2011 Rapporter Del Skrevet 28. april 2011 Fabelaktig tips lokeland! $26 er jo rundt 140 kroner, så absolutt overkommelig. 1 Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 28. april 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. april 2011 Ser ut som om jeg ender med dette: Navy blazer Lys blå skjorte Lys beige vest Lyse jeans Brune sko + sløyfe eller slips Noen som har tips til farge og mønster som kan gå på sløyfa eller slipset. Rødt, blått.... Lenke til kommentar
multisync Skrevet 28. april 2011 Rapporter Del Skrevet 28. april 2011 Noen som vet prisen på frakt fra de som laget, fant noe jeg hadde lyst på, men fant ikke noe fraktpris Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 28. april 2011 Rapporter Del Skrevet 28. april 2011 Lys beige vest Det er jeg skeptisk til! 4 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 28. april 2011 Rapporter Del Skrevet 28. april 2011 Noen som vet prisen på frakt fra de som laget, fant noe jeg hadde lyst på, men fant ikke noe fraktpris $15 til Norge. Legg produktet i handlekurven, så ser du prisen på frakt når du velger land. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 28. april 2011 Rapporter Del Skrevet 28. april 2011 Ahh... tusen takk, kanskje det blir noe derfra. Veldig usikker på om jeg skal ta slips eller sløyfe til 17 mai riktignok? Lenke til kommentar
Armador Skrevet 28. april 2011 Rapporter Del Skrevet 28. april 2011 -Blå Tiger dress -Brune RV sko -Brunt Tiger belte -Hvit RV skjorte -Blåstripet slips. Vest er forøvrig "no-go" Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 28. april 2011 Rapporter Del Skrevet 28. april 2011 Ser ut som om jeg ender med dette: Navy blazer Lys blå skjorte Lys beige vest Lyse jeans Brune sko + sløyfe eller slips Noen som har tips til farge og mønster som kan gå på sløyfa eller slipset. Rødt, blått.... Usikker på vesten – måtte nesten sett det først. Fitpic er påkrevd dersom du går den veien. Striper eller prikker er vel relativt safe mønstre, vil jeg tro. Skjorta, buksa og blazeren er blå her – kanskje prøve slips eller sløyfe med komplementærfargen til blått (oransje og deromkring)? Eller, hvis skal bruke både slips/sløyfe og PS, så kanskje splitte komplementærfargen i to, altså rødt og gult? Bare tenker høyt her. Klart, en beige vest vil jo komplisere ting noe… Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 29. april 2011 Rapporter Del Skrevet 29. april 2011 Oransj slips ser bra ut med navy dress, men dropp vesten. Sleng på et enkelt slips som ikke trekker for mye oppmerksomhet, hvitt pocket square og du er good to go. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå