pikamikaa Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Hei, har mailen min på yahoo.no. Og den driver og sender ut denne linken "dyjevove.110mb.com/tenedilo.html" til kontaktene mine hele tiden. Hva er galt? Finner ikke noe med norton antivirus og slikt. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 (endret) Hei, har mailen min på yahoo.no. Og den driver og sender ut denne linken "dyjevove.110mb.com/tenedilo.html" til kontaktene mine hele tiden. Hva er galt? Finner ikke noe med norton antivirus og slikt. Bytt passord, og deaktiver passordhusk/autologin i nettleseren. Endret 26. april 2011 av Lilac1 Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Enten er nok passordet kompromitert (en bot logger seg inn på kontoen via nettet direkte og sender spam) ellers så kan det være virusinfeksjon på en av maskinene dine som har tilgang til kontoen via et email program. 1. Virusscan (annbefalt: http://www.eset.com/us/online-scanner) 2. Endre passordet ditt til noe sikrere -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå