Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Champix for røykekutt - ekstrem allergisk reaksjon!

AudiA3

Anbefalte innlegg

Fikk champix av legen for å kutte ut røyken.. Den sjette dagen i kuren fikk jeg en ekstrem allergisk reaksjon! Kviser/nupper med væske på hendene/føttene!! Ser ut som vannkopper.. Da mener jeg helt ekstremt, flere tusen "vannkopper"!

Noen flere som har hatt en slik reaksjon?!

Sluttet naturligvis med kuren for 5 dager siden, bare blitt verre! Fikk idag prednisolon tabletter, får håpe det demper reaksjonen... :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

Anbefaler ingen som har hatt allergi/eksem/hud problemer champix!! Sliter fortsatt med bivirkninger etter de få tablettene som ble tatt.. Elveblest som får utbrudd selv etter behandling!! ( 5 behandlinger ) Angrer bittert på at jeg startet på champix!!

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Rapporter det Vidor, gjerne med link på noe slags bevis.

Selv har jeg prøvd Champix. Funket dårlig. Ble bare veldig, veldig uvel. Sluttet med pillen og kastet brettet og derfor 900 kr bort. Bare søppel.

For alle som er interessert i å slutte å røyke:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1414116

Vi er mange som er klare til å hjelpe nettopp deg med å finne frem i jungelen av produkter. Vaping er 'røyking' uten skadelig kjemikalier eller tjære, og flere vapere kan fortelle at helsen er blitt mye bedre etter å ha startet å vape - til og med astmatikere som sliter med å slutte å røyke kan bedre sin sykdom ved å bare bytte over til vaping!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...