fredrikrt880 Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Hei. Sliter litt med en maskin. Får opp følgende feilmelding hver gang jeg åpner Internet Explorer 9. Får ikke noen feilmelding opp på andre browsere. Har sjekket maskinen med Malwarebytes, ComboFix og Microsoft Security Essentials. Ingen infeksjoner funnet. Noen som har vært borti dette? Takk Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 (endret) http://www.dinside.n...sponsede-lenker Så lastet du ned IE9 ifra Microsoft ? Endret 26. april 2011 av Topguy Lenke til kommentar
fredrikrt880 Skrevet 26. april 2011 Forfatter Del Skrevet 26. april 2011 http://www.dinside.n...sponsede-lenker Så lastet du ned IE9 ifra Microsoft ? Jeg er litt usikker, da maskinen tilhører en kunde av meg. Nå føler jeg meg litt dum, men kanskje det kan hjelpe å reinstallere IE9 hvis dette er mulig? Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Verdt et forsøk vil jeg mene. Lenke til kommentar
fredrikrt880 Skrevet 26. april 2011 Forfatter Del Skrevet 26. april 2011 Fungerte ikke å degradere denne, kjørter nå IE8 med samme problemet. Noen andre forslag? Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Se over hvilke add-ons som er aktive i IE ( menyen Tools->Manage Addons ) og deaktiver/slett/avinstaller alt som ser mystiskt ut. Lenke til kommentar
fredrikrt880 Skrevet 27. april 2011 Forfatter Del Skrevet 27. april 2011 Da var det testet, ingen suksess... Har nå deaktivert det som "ikke" brukes, og testet litt frem og tilbake. Det som irriterer meg er at feieln kun kommer på IE, og ikke noe annet. Samt at skanning med diverse verktøy ikke fungerer. FRUSTRERT Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 (endret) Feilmeldingen henviser jo spesifikt til søkeleverandører (search-providers) så du må definitivt sjekke under disse under add-ons. Evt. kan du installere google som søkeleverandør og huke av for "ikke tillat programmer å foreslå endringer i søkeleverandører" (eller hva det heter på norsk) Nest siste utvei er kanskje å bruke "HiJackThis" og se gjennom manuelt etter noe grums. Evt. poste loggen ifra Hijackthis til et sted vi kan kikke på den. Siste utvei er å søke gjennom registry etter "programs2011" og se om du finner problemet der. Endret 27. april 2011 av Topguy Lenke til kommentar
fredrikrt880 Skrevet 27. april 2011 Forfatter Del Skrevet 27. april 2011 Da har jeg godt igennom registeret. Fant en del under SearchScopes som hadde med "programs2011" og gjøre. Slettet alle disse. Den var jo grei. Nå popper bare vinduet administrer tilegg opp hver gang jeg starter IE. Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Popper det opp fordi du ikke har noen registrerte search-engines lenger ? evt. dette her kan være et relevant tips: http://support.microsoft.com/kb/923737 Lenke til kommentar
fredrikrt880 Skrevet 27. april 2011 Forfatter Del Skrevet 27. april 2011 Har kun Google installert som søkeleverandør nå, men får den popupen hver gang jeg starter IE. Testet den linken, men ingen suksess. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå